Lehdistötiedotteet - 06.06.2019 klo 08.00

PAMin liittokokous jatkuu tänään – vuorossa muun muassa uuden puheenjohtajan linjapuhe ja liiton tavoitteista päättäminen

Palvelualojen ammattiliitto PAMin liittokokous on Helsingin Messukeskuksessa 4.–6.6.2019. Kokoukseen osallistuu 373 vaaleilla valittua kokousedustajaa. Kokouksessa on paikalla myös kotimaisia ja kansainvälisiä kutsuvieraita.

Liiton tavoiteohjelma hyväksytään liittokokouksessa tänään. PAMin uusi puheenjohtaja Annika Rönni-Sällinen pitää linjapuheenvuoronsa noin kello 13.  Medialle ja kutsuvieraille järjestetään seminaari paikallisesta sopimisesta kello 12. Seminaarissa PAMin vastavalittu puheenjohtaja Rönni-Sällinen kertoo mitä hän ajattelee yhdestä viime hallituskauden hankalimmasta teemasta, paikallisesta sopimisesta, työmarkkinoilla. Aiheesta hänen kanssaan keskustelevat myös liiketaloustutkija Raija Heimonen Pellervon taloudellisesta tutkimuslaitoksesta sekä Delete Group Oyj:sta konsernijohtaja Tommi Kajasoja ja pääluottamusmies Niko Sosala.

Torstai 6.6.

Palvelualojen työttömyyskassan kokous (vain kassan jäsenille)

Liittokokous jatkuu

Tavoiteohjelmasta päättäminen

Lounasseminaari paikallisesta sopimisesta medialle ja kutsuvieraille

noin 13.00

Uuden puheenjohtajan linjapuhe

Kokous päättyy

Liittokokousta voi seurata livenä sekä tutustua kokouksen materiaaleihin ja aikatauluihin osoitteessa www.pam.fi/liittokokous.

Kokouksessa paikan päällä median kysymyksiin vastataan myös PAMin viestinnän päivystysnumerosta  0438268850.

Mediaa pyydetään ilmoittautumaan infopisteellä liittokokoukseen saavuttaessa.

Lisätietoa:

Timo Piiroinen, viestintäjohtaja, puh. 050 360 5669