Jäsenyys - 26.09.2018 klo 08.00

PAMin liittokokousvaalisivusto on nyt avattu

Ensi kesän liittokokouksessa PAMiin valitaan uudet päättäjät, jotka linjaavat liiton toimintaa tulevalla nelivuotiskaudella.

PAMin vuoden 2019 liittokokousvaalit pidetään 25.3 – 8.4.2019. Vaaleilla valitaan noin 400 liittokokousedustajaa, jotka valitsevat 4. – 6.6.2019 järjestettävässä liittokokouksessa PAMin hallituksen ja valtuuston jäsenet sekä liiton seuraavan puheenjohtajan. Liittokokouksessa laaditaan myös tavoiteohjelma tulevalle nelivuotiskaudelle. PAMin nykyinen puheenjohtaja Ann Selin jättää tehtävänsä ensi kesänä.

Liittokokousvaaleihin voi nyt tutustua vaalisivustolla, josta löytyy ajantasaiset tiedot vaalien kulusta, aikataulusta, ehdokasasettelusta, ehdokaskoulutuksista sekä tulosten julkistamisesta.

Lähde ehdolle PAMin liittokokousvaaleihin

Tuleva liittokokous tarjoaa kaikille pamilaisille tilaisuuden päästä vaikuttamaan PAMin ja palvelualojen tulevaisuuteen. Ehdokkaiksi toivotaan mahdollisimman kattavaa joukkoa pamilaisia, jotka edustavat PAMin eri aloja, ikäryhmiä ja alueita.

Ehdokkaaksi voi ilmoittautua kuka tahansa PAMin jäsenosaston henkilöjäsen, joka on maksanut jäsenmaksunsa vaaleja edeltävän kalenterivuoden loppuun saakka tai on jäsenmaksuista vapautettu. Ehdokkaaksi eivät kuitenkaan voi ilmoittautua vanhuuseläkkeelle tai työkyvyttömyyseläkkeelle siirtyneet jäsenet, opiskelijajäsenet tai liiton ja osastojen palkkaamat toimihenkilöt.

Ennakkoilmoittautuminen ehdokkaaksi alkaa 1.10.2018.

Tutustu liittokokousvaalisivustoon ja lähde ehdolle!

Puhelinpalvelu ma–pe

Muut palvelukanavat