Jäsenpalvelu - 30.10.2019 klo 14.09

PAMin puhelinpalvelujen aukioloajat muuttuvat 4.11. alkaen

Puhelinpalvelujen päivystysaika on jatkossa arkisin klo 10–14.

PAM kokeilee uusia, hieman lyhyempiä puhelinpalveluaikoja maanantaista 4.11.2019 alkaen. Muutoksen taustalla on Palvelualojen ammattiliiton ja Palvelualojen työttömyyskassan puhelinpalvelujen aukioloaikojen yhdenmukaistaminen kolme kuukautta kestävän kokeilun ajaksi.

Kokeilun tavoitteena on nopeuttaa PAMin puhelinpalvelujen vastausaikaa keskittämällä uusien aukioloaikojen ajaksi aiempaa enemmän vastaajia. PAMin puhelinpalvelut ovat jatkossa avoinna arkisin klo 10–14. 

Puhelinpalvelujen uusi aikataulu otetaan käyttöön maanantaina 4.11. ja se on voimassa tammikuun 2020 loppuun saakka.

Voit hoitaa jäsenasioitasi sähköisesti

Jäsenyyteen liittyvissä asioissa voit asioida myös verkossa tai ottaa yhteyttä PAMiin lähettämällä kysymyksesi yhteydenottolomakkeella

 

Uusinta uutta

Puhelinpalvelu ma–pe

PAMin ja työttömyyskassan puhelinpalveluissa on ruuhkaa. Huomioithan, että suurin ruuhka on puhelinpalveluiden avautuessa. Moniin kysymyksiin löydät vastauksia verkkosivuiltamme

Jäsenyys ja liittyminen 

030 100 600 klo 10-14

Jäsenten työsuhdeasiat

030 100 620 klo 10-14

Työttömyyskassa,
Unemployment benefit advice,
Arbetslöshetsskydd

020 690 211 klo 10-14

Frågor om medlemskapet, anslutning och anställning på svenska

030 100 640 klo 10-14

Membership services in English

030 100 630 klo 10-14

Employment advice in English

030 100 625  klo 10-14

Muut palvelukanavat

Siirry Yhteystiedot-sivulle