Jäsenpalvelu - 03.04.2020 klo 13.50

PAMin toimistot suljettuina toukokuun loppuun asti - myös koulutuksissa muutoksia

PAM palvelee jäseniään 31.5. asti verkossa ja puhelimitse. Toimenpiteillä pyritään varmistamaan laadukas jäsenpalvelu koronaepidemiasta huolimatta.

Liiton toimistot ovat kiinni toukokuun loppuun asti. Toimistojen ovet avataan aikaisemmin, mikäli koronaviruksen tilanne muuttuu parempaan suuntaan. Myös koulutukset ja tapahtumat on peruttu tai ne siirretään toiseen ajankohtaan.

Viimeistään nyt kannattaa tutustua verkkopalveluihin. Monet jäsenyyteen ja työttömyysturvaan liittyvät asiat voi hoitaa liiton ja työttömyyskassan verkkopalvelujen kautta. Liiton palveluihin kirjaudutaan jäsennumerolla, työttömyyskassaan pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella.

Palvelulinjoilla lisäresursseja

Liiton ja kassan palvelulinjoilla jäseniä palvellaan vahvistetuin resurssein. Puhelinpalvelu on avoinna maanantaista perjantaihin klo 10-14. Työsuhdeasioiden, jäsenyysasioiden sekä työttömyyskassan puhelinnumerot ja palvelulomakkeet näet täältä.

Koronaepidemia on aiheuttanut ruuhkia palvelulinjoille.  Kannattaa muistaa, että moniin työsuhdekysymyksiin löydät vastauksen verkkosivujen koronasivuston kautta.

Koulutusta tarjolla verkossa

Kaikki liiton tarjoamat lähikoulutukset ja tapahtumat on peruttu 31. toukokuuta saakka tai niitä siirretään. Kesäkuun ensimmäiselle viikolle suunnitellut luottamusmiesten ja työsuojelun peruskurssit siirtyvät myöhempään ajankohtaan. Ilmoittautuneille lähetetään tieto muutoksista. Liiton tarjoamat verkkokoulutukset pyörivät normaalisti, joten nyt kannattaa osallistua niihin.

Puhelinpalvelu ma–pe

Moniin kysymyksiin löydät  vastauksia verkkosivuiltamme

Esimerkiksi jäsenyyteen, jäsenmaksuihin sekä jäsenetuihin liittyvät asiat

Esimerkiksi palkkaan, työaikoihin, lomiin ja irtisanomisiin liittyvät asiat

Ärenden som bland annat hänför sig till medlemskapet, medlemsavgifter samt medlemsförmåner och frågor som bland annat hänför sig till lön, arbetstider, semester och uppsägning.

Matters concerning among others your membership, membership fees and benefits

Questions you have about salary, working hours, holiday and dismissal etc.

Muut palvelukanavat

Siirry Yhteystiedot-sivulle