Jäsenpalvelu - 12.03.2020 klo 10.51

PAMin työttömyyskassaan kirjautuminen muuttuu

Palvelualojen työttömyyskassaan kirjaudutaan 12.3. alkaen pankkitunnuksilla. Palvelussa voi tästä muutoksesta johtuen olla pieniä häiriöitä.

Työttömyyskassan verkkopalveluihin kirjaudutaan jatkossa Suomi-fi - tunnistuspalvelun kautta käyttäen omia pankkitunnuksia.  (Myös mobiilivarmenne ja varmennekortti ovat mahdollisia kirjautumistapoja.)

Jäsennumeroa ja omaa salasanaa ei enää siis jatkossa käytetä asioidessa työttömyyskassan verkkopalvelussa.

Päivitys 12.3. klo 11.17
Tilapäisen häiriön vuoksi Nordean pankkitunnuksilla tai tunnuslukusovelluksella ei voi tunnistautua verkko- tai mobiilipankkiin tai muiden palveluntarjoajien palveluihin. Korjaamme vian mahdollisimman pian. Pahoittelemme häiriöstä aiheutuvaa haittaa.

 

Uusinta uutta

Puhelinpalvelu ma–pe

Moniin kysymyksiin löydät  vastauksia verkkosivuiltamme

Jäsenyys ja liittyminen 
Esimerkiksi jäsenyyteen, jäsenmaksuihin sekä jäsenetuihin liittyvät asiat
030 100 600 klo 10-14

Jäsenten työsuhdeasiat
Esimerkiksi palkkaan, työaikoihin, lomiin ja irtisanomisiin liittyvät asiat
030 100 620 klo 10-14

Työttömyyskassa,
Unemployment benefit advice,
Arbetslöshetsskydd

020 690 211 klo 10-14

Frågor om medlemskapet, anslutning och anställning på svenska
Ärenden som bland annat hänför sig till medlemskapet, medlemsavgifter samt medlemsförmåner och frågor som bland annat hänför sig till lön, arbetstider, semester och uppsägning.
030 100 640 klo 10-14

Membership services in English
Matters concerning among others your membership, membership fees and benefits
030 100 630 klo 10-14

Employment advice in English
Questions you have about salary, working hours, holiday and dismissal etc.
030 100 625  klo 10-14

Muut palvelukanavat

Siirry Yhteystiedot-sivulle