Jäsenpalvelu - 16.01.2020 klo 09.05

PAMin verkkosivut ja visuaalinen ilme uudistuivat

Kaikki PAMin julkaisukanavat saavat uuden vuoden kunniaksi uuden visuaalisen ilmeen.

Uudistuksella halusimme palvella jäseniämme entistä paremmin, parantaa pam.fi -sivuston käytettävyyttä ja raikastaa julkaisukanaviemme visuaalista ilmettä. Uudessa verkkosivustossa on huomioitu erityisesti käytettävyys mobiililaitteilla sekä saavutettavuus niin sisällöllisissä kuin teknisissäkin ratkaisuissa. Yhteistyökumppaneinamme visuaalisen ilmeen uudistuksessa ovat olleet Liana Tech sivuviidakko sekä Berry Creative. Lisäksi liiton jäsenten sähköiset palvelut uudistuvat kevään 2020 aikana.

Uudistunut verkkokauppa

Myös PAMin verkkokauppa uudistuu. Isoin muutos verkkokaupassa on siirtyminen useimpien tuotteiden osalta tilausten mukaan merkattaviin tuotteisiin. Tilausajat eivät uudistuksen myötä pitene, mutta pystymme tarjoamaan jäsenille monipuolisemman valikoiman. Lisäksi tilausperusteisuuden myötä tuotteiden hävikki vähenee, kun niitä ei tarvitse nykyiseen tapaan painattaa valmiiksi. Edelleen tuotteet täyttävät PAMin vaatimukset mm. kotimaisuuden ja Reilun kaupan osalta.

Kehittämistyö jatkuu

Työmme verkkosivujen sisältöjen ja toiminnallisuuksien kehittämisessä jatkuu edelleen. Mitä mieltä sinä olet uusista pam.fi -sivuista? Onko käyttö helppoa, löytyykö tarpeellinen tieto ja löytyykö se vaivattomasti sieltä, mistä sen oletatkin löytyvän? Otamme palautetta mielellämme vastaan sähköpostitse viestinta@pam.fi

Puhelinpalvelu ma–pe

Työttömyyskassa