PAMplus-artikkeli - 15.01.2015 klo 11.05

Ammattiosaston aktiivi, tilaa tuotteita Osastopuodista

PAMin ammattiosastot ja henkilökunta voivat tilata tuotteita osastonsa käyttöön Osastopuodista. Sieltä osastot löytävät jakotavaraa, lahjatavaroita ja PAMin tilattavia julkaisuja.

PAM avasi tammikuun alussa verkkokauppansa, jota oli myllätty oikein urakalla. Loppusilaus jäi ilmeisesti vähän kesken, sillä palautteen perusteella on näyttänyt siltä, että ammattiosastojen on vaikeaa löytää heille tarkoitettua tilauspaikkaa. Uudessa verkkokaupassa on siis kaksi osiota - toinen on tarkoitettu yksityisten jäsenten ja muiden henkilöiden tilauksille, toinen taas ammattiosastojen (ja PAMin henkilökunnan tilauksille).

Ammattiosastojen tilauksille tarkoitettu osio kulkee nyt nimellä "Osastopuoti". PAMin jäsenet ja muut yksityishenkilöt shoppailevat "PAM-puodissa".

Osastopuoti

Ammattiosastojen tuotetilaukset tehdään Osastopuodissa, ja jokaiselle ammattiosastolle on toimitettu sähköpostilla tunnus, jonka avulla ammattiosastot voivat tilata osastolleen jakotavaraa, lahjatavaroita sekä PAMin tilattavia julkaisuja.

Jokaisen ammattiosaston saama tunnus on ammattiosastokohtainen ja sen käyttöoikeudet on tarkoitettu ammattiosaston johtokunnan virallista käyttöä varten. Käytännössä ammattiosasto voi esim. tilata muistamislahjoja tai esitteitä uusien jäsenten tilaisuuksia varten.

Osastopuoti toimii täällä

PAM-puoti

PAM-puoti on tarkoitettu yksittäisten jäsenten ja muiden henkilöiden tilauksille. Uutena ominaisuutena PAM-puodissa on se, että yksittäiset jäsenet voivat ansaita pisteitä puotiin hankkimalla uusia jäseniä. Pisteillä voi hankkia tuotteita verkkokaupasta.

PAM-puoti toimii täällä

Lue myös