PAMplus-artikkeli - 07.01.2015 klo 10.15

Suosittele jäsenyyttä ja saat pisteitä verkkokauppaan

Uuden vuoden voi aloittaa suosittelemalla PAMin jäsenyyttä. Jäsenhankinnasta ansaitset pisteitä, joita voit käyttää PAMin uudessa verkkokaupassa.

PAM mylläsi verkkokauppansa eli PAM-puodin vuoden vaihteessa, samalla jäsenhankinnan palkitseminen uudistui. Jäsenhankinnasta saat jatkossa pisteitä, joita voit käyttää kaupassa ostamiseen. PAM-puodista löydät laadukkaita kotimaisia tuotteita sekä PAMin julkaisuja. Pisteitä käyttäessäsi et maksa postimaksuja. Et myöskään tilatessasi erilaisia julkaisuja.

Kerää pisteitä hankkimalla jäseniä – bonuspisteisiin pääset 1100 pisteellä

PAMin jäsenet ja luottamushenkilöt ansaitsevat jatkossa pisteitä verkkokauppaan hankkimalla uusia jäseniä. Pisteillä voi maksaa verkkokaupan tuotteita. Tuotteita voi maksaa myös pisteiden ja rahan yhdistelmällä. Kaikki jäsenet, luottamushenkilöt mukaan lukien palkitaan samalla tavoin jäsenhankinnasta.

Opiskelijajäseneksi liittyvästä saat 50 pistettä, varsinaiseksi jäseneksi liittyvästä saat 100 pistettä. Ja kaiken huippuna voit ansaita 6 kuukaudessa bonuspisteitä. Jos hankit 6 kuukauden aikana 1100 pistettä, saat bonuspisteitä 1000. Bonuspisteisiin oikeuttavat 1100 pistettä voivat muodostua esim. 11 varsinaisesta jäsenestä, 22 opiskelijajäsenestä tai niiden yhdistelmästä. Jäsenhankinnan palkitsemisen säännöt löydät sivulta www.pam.fi/suosittele.

Jäsenhankinta kannattaa! Mitä enemmän sinulla on pisteitä, sitä arvokkaampia tuotteita voit ostaa. Samalla tuet kotimaisuutta ja tuotevalmistusta Suomessa. Kaupasta löytyy tuotteita mm. Pentikiltä, Iittalalta, Fiskarsilta, Lumenelta, Costolta, Koogy Gemsiltä, Miia Magialta.

Rekisteröityminen kauppaan

Rekisteröidy verkkokauppaan kaupan päänavigoinnista löytyvän linkin takaa. Rekisteröitymisen jälkeen saat sähköpostivahvistuksen, joka sisältää salasanan kauppaan. Tämän jälkeen pääset kirjautumaan kauppaan. Kirjautumisessa käytetään sähköpostiosoitetta tai jäsennumeroa sekä salasanaa.

PAMin verkkokauppa löytyy täältä.

Suosittele jäsenyyttä netissä: www.pam.fi/suosittele.