PAMplus-artikkeli - 29.08.2014 klo 14.41

Kouluttaudu työelämän koulutusneuvojaksi

Työväen sivistysliitto TSL kouluttaa työelämän koulutusneuvojia yhteistyössä ammattiliittojen kanssa. Koulutusneuvojan tehtävä on omassa työyhteisössään tai järjestössään vertaistukena neuvoa ja ohjata työtovereita opin tielle kehittämään ammatillista osaamistaan aikuiskoulutuksen eri väyliä hyödyntäen.

Kolmen päivän koulutus järjestetään seuraavasti:

20. – 21.9. ja 11.10.2014 Riihimäki, Hotelli Scandic

7. - 8.2. ja 7.3.2015 Tampere, Hotelli Holiday Inn

12. – 13.9. ja 10.10.2015 Mikkeli, Sokos Hotel Vaakuna

Koulutuksen sisältö:

• työelämän koulutusneuvojan rooli, tehtävä ja verkostoituminen • puheeksi ottaminen; erilainen oppija • aikuiskoulutuksen väylät; yhteistoiminta työpaikoilla

Koulutus on tarkoitettu sinulle, joka

Kokemus esim. pätevyysluotsin ja ammattiosaston opintosihteerin toiminnasta on eduksi. Valinnan työelämän koulutusneuvoja –koulutukseen pääsystä tekee oma ammattiliittosi.

Hinta 495 euroa

Useimmat SAK:laiset ammattiliitot tukevat jäsenistönsä osallistumista TSL-kursseille. Lisätietoa kurssituesta www.tsl.fi. PAM korvaa jäsenilleen tavallisesti vastaavien kurssien koko kurssimaksun, sen sijaan ansionmenetyksiä tai matkakorvauksia PAM ei maksa.