PAMplus-artikkeli - 22.10.2014 klo 14.00

Pamahtiko? Näin PAM markkinoi syksyllä

PAM lähettää loppusyksyllä suoramarkkinointipostia ja kampanjoi näkyvästi myös sosiaalisessa mediassa. Nyt on hyvä aika ottaa PAMin jäsenyys puheeksi myös omalla työpaikalla.

Juuri nyt käynnissä on Pamahtiko-kamppanja, joka on suunnattu 18–22 -vuotiaille palvelualojen oppilaitosten opiskelijoille. PAM lähettää suoramarkkinointipostia n. 20 000 opiskelijalle, jotka asuvat niillä alueilla, joiden oppilaitoksiin jaetaan myös kampanjan julisteita ja flyereita. Postitus on perillä vastaanottajilla 27. lokakuuta. Lisäksi kampanja on esillä #pamahtiko-tunnisteella PAMin Facebook-, Instagram- ja Youtube-tileillä.

PAMista lähtee loka-marraskuun aikana myös muuta suoramarkkinointia. Massapostituksen kohderyhmänä ovat 18–60 -vuotiaat PAMin ammattinimikkeet, joiden tietoja on päivitetty viimeisen viiden vuoden aikana väestötietojärjestelmässä. Tähän ryhmään kuuluu noin 70 000 henkilöä. Lisäksi postia lähtee joukkiolle, jolla ei ole väestötietojärjestelmässä mitään ammattinimikettä, mutta joiden kotiosoite on alueella, joista liitytään PAMiin eniten. Kokonaisuudessaan massapostitus tavoittaa noin 130 000 henkilöä. Postituksen on tarkoitus olla perillä viikolla 45 tai 46. Lisäksi muistutuspostikortti lähtee samoille vastaanottajille joulukuun alussa.

Materiaaleissa kerrotaan PAMista ja kehotetaan liittymään jäseneksi. Voit tukea viestiä ottamalla liittoon kuulumiset hyödyt esiin myös työpaikallasi.