PAMplus-artikkeli - 29.10.2015 klo 12.12

PAMin Nenäpäivä-tiimi kerää varoja kehitysmaiden lapsille

Nenäpäivää vietetään tänä vuonna 6.11. Tue PAMin tiimiä ja haasta kaverisi mukaan tempaukseen!

Ensi viikon perjantaina 6.11. vietetään Nenäpäivää. Nenäpäivä-kampanja hankkii vuosittain varoja kehitysmaiden lasten auttamiseksi. PAMilla on tänäkin vuonna oma keräystili, ja tavoitteena on kerätä kunnon potti. Tue PAMin tiimiä, jaa linkkiä eteenpäin kavereillesi ja haasta heidät mukaan tempaukseen! Nenäpäivä huipentuu 6.11. Nenäpäivä-show’hun Ylen TV2-kanavalla.

Nenäpäivä-säätiön järjestämä Nenäpäivä-kampanja hankkii vuosittain varoja kehitysmaiden lasten ihmisarvoisen elämän edistämiseksi. Nenäpäivän keräämillä varoilla tehdään kehitysyhteistyötä Afrikassa, Aasiassa sekä Väli- ja Etelä-Amerikassa.

Nenäpäivä-säätiön ovat perustaneet Suomen Punainen Risti, Kirkon Ulkomaanapu ja Suomen UNICEF. Säätiön toiminnassa ovat mukana myös Pelastakaa Lapset, Plan Suomi Säätiö, Suomen Lähetysseura, Fida International, Solidaarisuus ja SASK.

PAM, pamilaiset jäsenet ja ammattiosastot ovat osallistuneet Nenäpäiväkeräyksiin useana vuonna. Yhdessä voimme edistää jokaisen lapsen mahdollisuutta hyvään elämään.

PAMin Nenäpäivä-keräystili
Katso lista Suomen Nenäpäivä-paikallistapahtumista