Jäsenyys - 03.06.2020 klo 08.00

Puhelinrobotti soittaa valmistuneille opiskelijajäsenille keskiviikkona 3.6.

Kuva: GettyImages

Puheluilla päivitämme opiskelijajäsenten jäsentietoja. Samalla voi liittyä PAMin varsinaiseksi jäseneksi.

Saitko puhelun puhelinrobotilta numerosta +358942550522? PAM soittaa tästä numerosta automatisoituja puheluita opiskelijajäsenille, jotka ovat valmistuneet ajalla 1.6.2019–31.5.2020. Soitot tapahtuvat iltapäivällä 3.6.

Puheluiden avulla päivitämme opiskelijajäsenten tietoja.  Suosittelemme  myös liittymään PAMin varsinaiseksi jäseneksi opiskeluiden päättyessä ja töiden alkaessa. Puhelu kestää vain muutaman minuutin.

Jos et vastannut puheluun, voit soittaa numeroon takaisin muutaman päivän sisällä.

Liity PAMin varsinaiseksi jäseneksi, kun opintosi päättyvät

Kun opintosi päättyvät, päättyy myös opiskelijajäsenyys. Heti kun menet töihin, kannattaa sinun liittyä PAMin varsinaiseksi jäseneksi. Liity täällä

Jäsenenä saat apua PAMista ja työpaikan luottamusmieheltä kysymyksiin, jotka liittyvät esimerkiksi palkkaan, työvuoroihin, työaikoihin ja lomaan. Jäsenenä voit myös saada oikeusapua työsuhdetta tai työehtoja koskevaan riita-asiaan.

Jäsenyyteen kuuluu myös työttömyyskassan jäsenyys, joten olet turvattu myös työttömyyden varalta. Kun olet töissä käydessäsi kerryttänyt työssäoloehdon täyteen, olet oikeutettu ansiopäivärahaan. Työssäoloehtoa kerryttävät myös kaikki pätkätyöt, esimerkiksi kesätyöt. Siksi kannattaa liittyä PAMiin, vaikka vain kesätöiden ajaksi.

Ammattiliiton jäsenyys on paras turva ja tuki työelämässä!

Puhelinpalvelu ma–pe

Muut palvelukanavat