Yhteiskunta - 02.12.2019 klo 13.20

Reilua turismia ja kestävämpää kauppaa - Kuuntele PAMin ilmastopodcastin uusi jakso

Ilmastopodcastin kolmannessa jaksossa pureudutaan PAMin suurimpien toimialojen ympäristövaikutuksiin ja keskustellaan matkailun ekologisuudesta.

Miten kaupan ala vähentää päästöjään ja rohkaisee asiakkaitaan reilumpaan kuluttamiseen? Liikennepäästöillä on ilmastokriisissä merkittävä rooli ja ne vain kasvavat kasvamistaan – onko ekologista tapaa matkustaa olemassakaan? Voiko tulevaisuudessakin matkustaa?

Vaikka ilmastokriisi ei olekaan kenenkään yksittäisen ihmisen syytä, Veera Nikkilän vieraat, S-ryhmän vastuullisuuspäällikkö Senja Forsman, Reilun matkailun yhdistyksen asiantuntija Anu Häkkinen ja Zero Waste Finland ry:n puheenjohtaja Susanna Luukinen painottavat minkä tahansa ilmastotekojen olevan nyt tervetulleita.

Kuuntele kaikki PAMin ilmastopodcastin jaksot Spotifyssa tai videona täältä.

Puhelinpalvelu ma–pe

Muut palvelukanavat