Uutinen - 16.08.2018 klo 10.44

SASK kouluttaa jälleen kunnon työn lähettiläitä – hae mukaan!

Kimmo Sorvoja, Veera Hakanperä ja Sami Kaita osallistuivat viime kevään SASKin kunnon työn lähettiläs -koulutukseen. Kuva: Annina Mannila.

Oletko kiinnostunut kansainvälisestä vaikuttamisesta ja solidaarisuustyöstä? SASKin suosittu koulutus järjestetään 29.–30.9. Hotelli Haagassa Helsingissä.

Suomen Ammattiliittojen Solidaarisuuskeskus (SASK) järjestää ammattiliittojen jäsenille kaksipäiväisen koulutuksen, johon voivat hakea kaikki vaikuttamisesta ja työntekijöiden globaaleista oikeuksista kiinnostuneet. Koulutuksen tavoitteena on lisätä tietoa SASKin työstä maailmalla sekä tavoista vaikuttaa työntekijöiden oloihin.

Viikonlopun kestävän koulutuksen aikana pureudutaan kampanjatyöhön sekä SASKin toimintaan kehittyvissä maissa niin alustusten, keskustelun kuin työpajojenkin kautta. Koulutetut kunnon työn lähettiläät ovat SASKin vapaaehtoisia, jotka voivat toimia SASKin vapaaehtoisverkostossa heille itselleen sopivalla tavalla, esimerkiksi järjestämällä tapahtumia tai toimimalla aktiivisesti sosiaalisessa mediassa.

Koulutus alkaa lauantaina 29. syyskuuta kello 10 ja päättyy sunnuntaina 30. syyskuuta kello 14 mennessä. SASK maksaa kaikkien osallistujien majoituksen, ruoan ja ohjelman. Pitkämatkalaisille SASK kustantaa myös matkat halvimman kulkuvälineen mukaan.

SASKin koulutus on avoin kaikkien suomalaisten ammattiliittojen ja -järjestöjen jäsenille.

Voit hakea koulutukseen tällä lomakkeella  2. syyskuuta asti, ja valinnoista ilmoitetaan hakijoille syyskuun puoliväliin mennessä.

Lisätietoja koulutuksesta löydät SASKin verkkosivuilta.