15.11.2013 klo 15.00

Sirpa Viitanen PAMin hallitukseen

PAMin edustajisto täydensi hallitusta ja valitsi raumalaisen Sirpa Viitasen uudeksi hallituksen jäseneksi. Hallitus on ollut vajaalukuinen, kun Sari Majuri valittiin keväällä liiton Turun toimiston toimitsijaksi.

Osuuskauppa Keulan pääluottamusmiehenä Viitaselle on tullut tutuksi kaupan alan arjen ilot ja surut. Hän pitää ykkösasiana, että tehtyjä sopimuksia noudatetaan. Myös työntekijöiden hyvinvointi ja työsuojeluasiat ovat Viitaselle läheisiä.

Viitanen tunnetaan Raumalla myös kunnallispoliitikkona, sillä hän on päättämässä kaupunkilaisten asioista sekä valtuustossa että hallituksessa. Viitanen kokeekin kunnallispolitiikan osana edunvaltontatyötä; päätetäänhän kunnissa palvelualojen työntekijöiden elämän kannalta merkittävistä asioista kuten päivähoidosta, terveyspalveluista ja asumisesta.

Teksti: SYSTEM

Puhelinpalvelu ma–pe