Jäsenyys - 13.09.2019 klo 09.11

Suosittele PAMia kaverillesi: tienaat S-ryhmän lahjakortin

Uudesta jäsenestä palkitaan S-ryhmän lahjakortilla.

Suosittelu on helppoa uudistetun suosittelusivuston kautta: voit lähettää kaverillesi valmiin viestin Whatsappissa, Messengerissä, sähköpostilla tai postikortilla. Voit ansaita satoja euroja, kun kaverisi liittyvät PAMiin!

Onko työkavereissasi vielä joku, joka ei kuulu PAMiin? Suosittele hänelle PAMin jäsenyyttä! Voit tehdä sen näppärästi netissä uudistetun suosittelusivuston kautta. Sivustolta voit lähettää kaverillesi valmiin viestin Whatsappissa, Messengerissä, sähköpostilla tai postikortilla. Kun kaverisi liittyy, saat lahjakortin. Lähetä suosittelu tästä.

Myös uusi jäsen hyötyy: hän saa tukea ja turvaa työelämään sekä hyvät jäsenedut. Voit suositella PAMia työkaverillesi, ystävällesi tai vaikka sukulaisellesi. Tai tunnetko palvelualan ammattiin opiskelevan? Suosittele silloin PAMin opiskelijajäsenyyttä!

Mitä enemmän hankit jäseniä, sitä enemmän ansaitset. Jo muutamalla uudella jäsenellä ansaitset mojovan palkinnon. Kun hankit 5 uutta jäsentä (ei opiskelijajäsentä) ajalla 1.1.—31.3., 1.4.—30.6., 1.7.—30.9. tai 1.10.—31.12., saat 250 € arvoisen S-ryhmän lahjakortin. Jo yhdestä uudesta jäsenestä saat palkinnon: silloin 10 € arvoinen S-ryhmän lahjakortti on sinun. Myös opiskelijajäsenistä palkitaan!

Luottamushenkilöt palkitaan hieman eri tavoin, lue lisää täältä.

Puhelinpalvelu ma–pe

Muut palvelukanavat