Uutinen - 14.11.2019 klo 15.20
Tapahtuma

Sykkiikö sydämesi sivistykselle? Ilmoittaudu PAMin Sivistys on voimaa -työpajaan

Tampereen yliopiston aikuiskasvatustieteen professori Juha Suoranta on yksi työpajan puhujista.

Miten sivistys muuttaa yhteiskuntaa? Voivatko palvelualojen työntekijät olla muutoksentekijöitä? Muun muassa näihin kysymyksiin pureudutaan kaikille PAMin jäsenille avoimessa työpajassa perjantaina 29.11.

Sivistys on voimaa -työpaja on kaikille PAMin jäsenille avoin tapahtuma, jonka tavoitteena on voimauttaa, vahvistaa ja tukea työntekijöitä ottamaan tulevaisuus omiin käsiin – sivistyksen voimalla.

Miksi sivistys yhdistetään liian harvoin työntekijöihin? Milloin eliitti omi termin itselleen? Miten sivistys muuttaa yhteiskuntaa? Voivatko palvelualojen työntekijät olla muutoksentekijöitä? Miten luomme yhdessä uutta työväen sivistystä? Näihin kysymyksiin johdattelevat Tampereen yliopiston aikuiskasvatustieteen professori Juha Suoranta, PAMin valtuuston 2. vpj Mira-Veera Auer, PAMin koulutuspoliittinen asiantuntija Mikko Laakkonen ja Työväen sivistysliitto TSL:n projektipäällikkö Ilkka Vuorikuru.

Sivistys on voimaa -työpaja järjestetään Paasitornissa (Paasivuorenkatu 5A, Helsinki) perjantaina 29.11. klo 9 - 15.30.

Lue lisää ja ilmoittaudu mukaan 22.11. mennessä

Ohjelmaan sisältyy aamu- ja iltapäiväkahvit sekä lounas.

Tilaisuuteen on mahdollisuus osallistua myös etäyhteyden kautta.