Jäsenyys - 12.09.2022 klo 07.40

Tervetuloa PAMin jäseneksi - markkinointikampanja käynnissä!

PAM markkinoi syyskuussa jäsenyyttä osoitteellisella suoramarkkinoinnilla.

PAM lähettää suoramarkkinointipostia kertoakseen liittoon kuulumisen merkityksestä. Nyt on hyvä aika ottaa puheeksi PAMin jäsenyys omalla työpaikalla.

PAMista lähtee postitse vuosittain tuhansia osoitteellisia suoramarkkinointikirjeitä, joiden tavoitteena on lisätä tietoisuutta PAMista. Markkinointimateriaaleissa kerrotaan PAMista ja siitä, miksi PAMiin kannattaa liittyä.

Suoramarkkinointipostia lähetetään PAMista joka kuukausi, minkä lisäksi suurempia massapostituksia lähetetään 1-2 kertaa vuodessa. Seuraava 250 000 kappaleen massapostitus ilmestyy viikolla 37 (12.-19.9.2022) ja se tavoittaa ihmisiä laajasti ympäri Suomea.

Suoramarkkinointi on osa PAMin markkinointiviestintää, johon kuuluu myös esimerkiksi digitaalisia mainoskampanjoita sosiaalisen median kanavissa. Nyt on hyvä aika ottaa puheeksi PAMin jäsenyys työpaikoillakin ja suositella PAMin jäsenyyttä työkaverille. Se onnistuu helposti osoitteessa pam.fi/suosittele.

Saitko postia, vaikka et sitä tarvitse tai halua?

Syyskuussa jakelussa olevan massapostituksen kohderyhmän on poiminut Väestötietojärjestelmän jälleenmyyjä Bisnode Marketing, joka on PAMin yhteistyökumppani. Osoitteellisessa suoramarkkinoinnissa PAM tilaa Bisnoden kautta kohderyhmään haarukoitujen sopivien henkilöiden nimi- ja osoitetiedot. Bisnode ei luovuta tietoja PAMille, vaan hoitaa itse tietojen teknisen toimituksen.

Suoramarkkinoinnin kohderyhmässä on mukana 18-55 -vuotiaita Manner-Suomessa asuvia henkilöitä, jotka ovat merkinneet tietoihinsa palvelualojen ammattinimikkeitä sekä henkilöitä, joiden tietoja on päivitetty viimeisten vuosien aikana väestötietojärjestelmään. Lisäksi kohderyhmässä on mukana opiskelijoita, valmistuneita opiskelijoita sekä henkilöitä alueilta, joista PAMiin liitytään eniten.

PAM on tehnyt osoitteellista suoramarkkinointia jo useiden vuosien ajan. Suoramarkkinoinnin tavoitteena on tuoda PAMia tunnetuksi Suomessa sekä kertoa yksityisillä palvelualoilla työskenteleville PAMin tekemästä työstä työehtojen ja työehtosopimusten kehittämisessä.

Päivitä omat tietosi Väestötietojärjestelmään

Joskus suoramarkkinointiposti voi saavuttaa henkilön, jonka työ tai elämäntilanne ei liity yksityisiin palvelualoihin tai PAMiin. Syy tähän on henkilön voimassa olevat tiedot Väestötietojärjestelmässä, jotka saattavat olla esimerkiksi vanhoja: muuttunut elämäntilanne tai vaihtunut ammattiala on voinut jäädä päivittämättä järjestelmään.

Suoramarkkinointia voi rajoittaa erilaisin keinoin, kuten ottamalla käyttöön osoitteellisen suoramainonnan rajoituspalvelun - Posti-Robinsonin. PAMin suoramarkkinoinnin osalta pidettävän Robinson -rekisterin ylläpitää yhteistyökumppani Bisnode, jonne PAM ilmoittaa listalle lisättävät henkilöt saatujen ilmoitusten mukaan. Suoramarkkinointia voi estää myös tekemällä kiellon tietojen luovutuksesta suoraan Väestötietojärjestelmään.

Uutinen julkaistu ensimmäisen kerran 10.5.2022. Sisältöä päivitetty  12.9.2022 vastaamaan syksyn suoramarkkinoinnin tietoja.

Katso tarkemmat yhteystiedot

PAMin toimistot
Helsinki-Uusimaa avoinna ma-ti ja to-pe klo 9-16. Muut toimistot maanantaisin. Muina aikoina ajanvarauksella.

Moniin kysymyksiin löydät vastauksia verkkosivuiltamme