Työehtosopimusneuvottelut - 31.03.2020 klo 15.08

Tes-neuvottelut apteekkialan työehdoista jatkuivat

Kuva: Gettyimages

Palvelualojen ammattiliitto PAM ja Apteekkien työnantajaliitto jatkoivat tekstikysymysten ja palkankorotusten käsittelyä. Neuvotteluosapuolet tapaavat seuraavan kerran ensi viikolla.

Apteekkien työntekijöiden työehtosopimus päättyy tänään 31.3.2020, mutta neuvotteluja jatketaan vielä lähiviikkoina. Neuvotteluosapuolet tapaavat seuraavan kerran keskiviikkona 8.4.

Kun työehtosopimus päättyy, alkaa niin sanottu sopimukseton tila. Kuitenkin vanhan työehtosopimuksen määräyksiä noudatetaan niin kauan, kunnes uusi sopimus on solmittu.

Apteekin työehtosopimusta noudatetaan apteekeissa farmanomien, konttorityöntekijöiden, lähettien, lääketeknikoiden, lääketyöntekijöiden, teknisten työntekijöiden, siivoojien, oppisopimussuhteisten lääketyöntekijä- ja lääketeknikko-oppilaiden, harjoittelijoiden ja muiden apteekin työntekijöiden työsuhteissa.

Puhelinpalvelu ma–pe

Muut palvelukanavat