Tiedote - 30.04.2014 klo 14.15

Vapputapahtumissa pamilaisia puhujia

Työväen vappua juhlitaan jälleen perinteisesti ympäri Suomea. PAMin puheenjohtajisto kiertää tänä vuonna puhumassa Kokkolassa, Pietarsaaressa, Mikkelissä, Savonlinnassa, Suonenjoella, Lapinlahdella, Siilinjärvellä ja Kuuslahdella.

Työväen vappua juhlitaan jälleen perinteisesti ympäri Suomea. PAMin puheenjohtajiston puheita voi tänä vuonna 1.5. kuunnella Kokkolassa, Pietarsaaressa, Mikkelissä, Savonlinnassa sekä Suonenjoella, Lapinlahdella, Siilinjärvellä ja Kuuslahdella. Kaikki puheet julkaistaan vapunpäivän aamuna PAMin nettisivuilla.

PAMin puheenjohtaja Ann Selin puhuu kello 11 alkavassa Pietarsaaren vappujuhlassa Koulupuiston lavalla sekä Kokkolan vappujuhlassa kello 13 Purjelavalla.

PAMin 1. varapuheenjohtaja Jaana Ylitalo puhuu Mikkelin Kirkkopuistossa kello 10 ja Savonlinnan kauppatorilla kello 14.

PAMin 2. varapuheenjohtaja 2. varapuheenjohtaja Kaarlo Julkunen puhuu Suonenjoen torilla kello 10, Siilinjärven torilla kello 12, Lapinlahden työväentalolla kello 14 ja Kuuslahden työväentalolla kello 16.

SAK:n puheenjohtaja Lauri Lyly pitää juhlapuheen Hämeenlinnassa ja SAK:n hallituksen varapuheenjohtaja Matti Huutola puhuu Porissa ja Kokemäellä. Paikkakuntakohtaiset tiedot SAK:laisten liittojen vapputilaisuuksista löytyvät SAK:n nettisivuilta.

PAM toivottaa kaikille hauskaa vappua!

Kirjoittanut: Annemari Anttila