29.03.2019 klo 12.39

Työttömyyskassa ottaa käyttöön sähköiset päätökset maanantaina 15.4.

Työttömyyskassan antamat ansiopäivärahapäätökset tulevat jatkossa verkkopalveluun. Saapuneesta päätöksestä lähtee automaattinen sähköpostiviesti päivärahan hakijalle. Jos päätöstä ei verkkopalvelussa katsota 7 päivän kuluessa, se postitetaan entiseen tapaan.

Sähköiset päätökset ovat käytössä ansiopäiväraha- ja liikkuvuusavustushakemuksissa. Vuorottelukorvaus-, takaisinperintä- ja jäsenyyspäätökset lähetetään edelleen postitse.

Jotta järjestelmä toimisi, työttömyyskassa päivittää käyttöönoton yhteydessä viestintäasetuksia. Päivityksen jälkeen sähköiset kirjeet- ja sähköpostimuistutus-asetukset ovat kaikilla käyttäjillä päällä. Asetuksia voi itse muuttaa verkkopalvelussa. Oma sähköpostiosoite kannattaa tarkistaa ja tarvittaessa päivittää verkkopalveluun.

Puhelinpalvelu ma–pe

Muut palvelukanavat