Työelämä - 05.01.2021 klo 14.38

Työvoitto -podcast käy läpi PAMin asiantuntijoiden avulla ratkaistuja tosielämän tapauksia

Kuva: Gettyimages

Mitä tehdä kun palkkaa äitiyslomalla ei näy? Onko sairaus syy irtisanomiselle? Kuuntele Työvoitto -podcast ja opi lisää oikeuksistasi!

PAMin asiantuntijat hoitavat vuosittain ison määrän erimielisyysasioita, joista osa ratkeaa vasta oikeuskäsittelyn jälkeen. Työvoitto -podcastin viidessä jaksossa käsitellään räikeimpiä tapauksia.

Mitä tehdä kun palkkaa äitiyslomalla ei näy? Miltä tuntuu pakotettu erosopimus sairausloman jälkeen? Onko sairaus syy irtisanomiselle? Näihin ja moniin muihin kysymyksiin kuulet vastaukset PAMin Työvoitto -podcastissa.

Kuuntele Työvoitto -podcast tästä

Työsuhteen ongelmat pyritään aina ensin selvittämään työpaikalla neuvotellen. Erimielisyysasioissa PAMin jäsenet saavat apua työpaikan luottamusmieheltä, PAMin työsuhdeneuvonnasta ja aluetoimistoista. PAMin jäsen voi saada oikeusapua riita-asiaan, joka liittyy työsuhteeseen tai työehtoihin. PAMin oikeusapu on erinomainen jäsenetu: se on laajempi kuin monessa muussa ammattiliitossa.

Katso tarkemmat yhteystiedot

PAMin toimistot
Helsinki-Uusimaa avoinna ma-ti ja to-pe klo 9-16. Muut toimistot maanantaisin. Muina aikoina ajanvarauksella.

Moniin kysymyksiin löydät vastauksia verkkosivuiltamme