Jäsenyys - 26.04.2021 klo 08.00

Uusi jäsenetu: PAMin työllisyys- ja urapalvelu on pian käytettävissäsi!

Ina Mikkola puhuu työelämästä ja työn arvostuksesta PAMin webinaarissa Kuva: Ilmari Fabritius

Työllisyys- ja urapalvelu starttaa torstaina 29.4. klo 11 maksuttomalla webinaarilla, jonka vetää Ina Mikkola. Osallistu webinaariin ja kuulet enemmän.

PAMin työllisyys- ja urapalvelu on uudistunut. Tämän viikon torstaina starttaavassa palvelussa panostetaan erityisesti henkilökohtaiseen, PAMin jäsenille suunnattuun valmennukseen.

Palvelu on tarkoitettu jäsenille, jotka ovat työttömyysuhan alla, työttömiä tai lomautettuja, suunnittelevat työpaikan vaihtoa tai pohtivat uudelle uralle suuntautumista.

Henkilökohtainen valmennus on jäsenille ilmaista. Urapalvelun valmentaja auttaa pohdinnoissa ja käytännön toimissa kohti uusia tavoitteita. Tukea saa esimerkiksi työnhakuun tai opiskelumahdollisuuksien kartoittamiseen. Tarjolla on myös työhaastatteluvalmennusta simulaattorin avulla. Valmennusta on tarjolla suomeksi, ruotsiksi, englanniksi ja venäjäksi.

Ajanvaraus henkilökohtaiseen valmennukseen aukeaa 29.4. ja aikoja on varattavissa 3.5. alkaen.

Miten paljon arvostat omaa työtäsi ja osaamistasi?

Työllisyys- ja urapalvelun ensimmäisessä webinaarissa 29.4. klo 11 heitetään työelämän tabut romukoppaan. Työnhaussa moni kokee osaamattomuuden tunnetta täysin syyttä. Vertaamme myös usein itseämme muihin ja ajattelemme, että työkaveri tekee asiat paremmin. Joskus jopa joutuu perustelemaan tutuille, että miksi ei hae ”oikeita töitä”.

Näistä ajatuksista on aika päästä eroon. Webinaarissa palvelualojen puolestapuhuja ja työelmän tabuja haastava Ina Mikkola puhuu palvelualojen arvostuksesta suoraan ja konkreettisesti.

Saat myös vinkkejä, miten opit arvostamaan omaa työtäsi vielä enemmän ja miten saat muutkin arvostamaan sitä! Tämä auttaa todistetusti myös työnhaussa ja oman reitin löytämisessä työelämässä.

Webinaarin avaa PAMin puheenjohtaja Annika Rönni-Sällinen. Lisäksi kuulet käytännön vinkit PAMin työllisyys- ja urapalveluista. Voit myös esittää kysymyksiä, jotta pääset heti hyödyntämään uutta jäsenetuasi!

Ilmoittaudu maksuttomaan webinaariin tästä.

Lue lisää työllisyys- ja urapalvelusta täältä ja varaa aika henkilökohtaiseen valmennukseen täältä.

Linkki webinaarin tallenteeseen löytyy webinaarin jälkeen PAMin työllisyys- ja urapalvelun sivulta.

Puhelinpalvelu ma–pe

Moniin kysymyksiin löydät  vastauksia verkkosivuiltamme

Esimerkiksi jäsenyyteen, jäsenmaksuihin sekä jäsenetuihin liittyvät asiat

Esimerkiksi palkkaan, työaikoihin, lomiin ja irtisanomisiin liittyvät asiat

Ärenden som bland annat hänför sig till medlemskapet, medlemsavgifter samt medlemsförmåner och frågor som bland annat hänför sig till lön, arbetstider, semester och uppsägning.

Matters concerning among others your membership, membership fees and benefits

Questions you have about salary, working hours, holiday and dismissal etc.

Muut palvelukanavat

Siirry Yhteystiedot-sivulle