09.11.2015 klo 09.34

Uusi jäsenkortti voimaan vuoden 2016 alusta

Muovisen jäsenkortin tilanneet saavat uuden jäsenkortin postitse joulukuun loppuun mennessä. Mobiilijäsenkortin käyttäjät taas saavat uuden kortin käyttöönsä vuoden 2016 alussa päivittämällä korttinäkymän Cardu-sovelluksessa.

PAMin jäsenkortti päivitetään vuodenvaihteessa: uusi kortti on voimassa vuosina 2016-2017. Muovisen jäsenkortin tilanneet saavat uuden jäsenkortin postitse joulukuun loppuun mennessä. Mobiilijäsenkortinkäyttäjät taas saavat uuden kortin käyttöönsä vuoden 2016 alussa päivittämällä korttinäkymän Cardu-sovelluksessa.

Jäsenkortilla voit todistaa jäsenyytesi mm. jäsenetuja käyttäessä. Lue lisää eduista täältä. Kortissa on myös jäsennumerosi, jota tarvitset kirjautuessasi PAMin sähköiseen jäsenpalveluun.

Tilaa mobiilijäsenkortti

Mobiilikortista löydät helposti PAMin yhteystiedot sekä erilaisia palveluita, mm. mobiilissa toimivat työehtosopimukset ja PAMin ajankohtaiset uutiset. PAMin mobiilijäsenkortti toimii Cardu-sovelluksessa. Ilmaisen sovelluksen voi ladata iPhoneen App Storesta, Androidiin Google Playsta ja Windows Phoneen Kaupasta/Marketplacesta. Lue lisää ja tilaa kortti täältä.

Puhelinpalvelu ma–pe

Työttömyyskassa