Uutinen - 30.08.2014 klo 07.00

PAMin Liittokokousvaalit 2015 – lähde ehdokkaaksi!

PAMiin valitaan ensi keväänä uudet päättäjät. Jos haluat edustaa omaa alaasi ja ammattiryhmääsi, tee oikea siirto ja asetu ehdolle liittokokousvaaleissa.

Ilmoittautuminen on alkanut. Viimeinen päivä ilmoittautua ehdokkaaksi on 12.1.2015.

Ehdolle asettuminen on helppoa, klikkaa osoitteeseen http://www.pam2015.fi/fi/ehdokkaaksi.html ja täytä lomake.

Superstartti 30.8.–14.9.

Asetu Superstartin aikana ehdolle PAMin liittokokousedustajaksi täyttämällä lomake netissä tai laittamalla tekstiviesti kyllä numeroon 043 825 6634. Ennen 14.9. ehdolle asettuneet vaaleissa valituksi tulleet edustajat pääsevät mukaan ainutlaatuiseen VIP-tilaisuuteen kevään liittokokouksen yhteydessä 1.–3.6.2015!

Varsinaiset vaalit pidetään 23.3.–12.4.2015. Vaaleissa valitaan noin 400 edustajaa (riippuen jäsenmäärästä 31.12.2014). Vaalitulos vahvistetaan 21.4. ja liittokokous pidetään 1.–3.6.2015.

Mitä ehdokkuus vaatii sinulta?

Ehdokkaille järjestetään omalla alueellaan ehdokaskoulutusta syksyn ja kevään aikana.

Voit ilmoittautua ehdolle, jos olet PAMin maksava jäsen tai jäsenmaksuista vapautettu. Vaalipiirisi määrittyy oman ammattiosastosi kautta automaattisesti.

Sitä vastoin et ole vaalikelpoinen, jos olet siirtynyt vanhuuseläkkeelle tai kokonaan työkyvyttömyyseläkkeelle, jos olet opiskelijajäsen tai liiton tai osastosi palkkaama toimihenkilö.

Näin voit ilmoittautua

- Internetissä www.pam2015.fi/ehdokkaaksi

- Lähettämällä tekstiviesti Kyllä numeroon 043 8256634 (operaattorikohtainen veloitus)

- Postitse

- Ammattiosastosi järjestämässä ehdokasasettelukokouksessa

Lisää tietoa osoitteessa http://www.pam2015.fi/fi/ehdokkaaksi.html.