Uutinen - 06.03.2015 klo 06.00

Lähde lomalle Holiday Clubin tasokkaisiin lomakohteisiin - kesä- ja syysviikkojen hakuaika on nyt

PAMilla on tasokkaita viikko-osakkeita Katinkullassa, Kuusamossa, Saariselällä, Sallassa, Saimaalla, Tahkolla, Himoksella, Tampereella ja Naantalissa. PAMin omistamat viikko-osakkeet ovat nyt jäsenten haettavina viikoille 23–52/2015. Lähetä hakemuksesi viimeistään 29.3.2015.

Hinnat PAMin jäsenille ovat n. 50 % normaalia edullisemmat. Lomaviikot arvotaan kaikkien hakijoiden kesken 1.4.2015. Katso lisää ja kirjaudu palveluun. Arvonnan tuloksista ilmoitetaan hakijoille arvonnan jälkeen. Arvonnassa mahdollisesti vapaaksi jääneet loma-ajankohdat tulevat varattaviksi 9.4.2015 klo 10.00 alkaen.

Käy katsomassa myös talven ja kevään vielä vapaina olevia lomaviikkoja, jotka ovat heti vapaasti varattavissa.

Muistathan, että lomaviikkoa kaikkiin Suomen Holiday Club kohteisiin voi tiedustella myös RCI -lomajärjestelmän kautta! Tiedustelut suoraan RCI:ltä, puh. 09 6937 9189. Lue lisää lomakohteista, edullisista jäsenhinnoista, varauksista ja RCI:stä: tai soita Holiday Club Yrityspalveluun, puh. 030 687 0400 (arkisin klo 9–16).