Uutinen - 09.03.2016 klo 11.00

Haku lasten kesäleireille on alkanut

PAM ja Lasten Kesä ry. tarjoavat liiton jäsenten lapsille virkistystä vuoden 2016 kesäleireillä. Paikkoja on rajoitettu määrä.

Lasten Kesä ry on valtakunnallinen lastensuojelujärjestö, joka järjestää kymmenen kesäleiriä leirikeskuksessaan Hämeenlinnan Hauholla 6.6.-13.8.2016.

Leirien tavoitteena on tarjota virkistävä ja turvallinen lomaviikko. Varsinaisen ohjelman lisäksi leiri on paljon muutakin – yhdessäoloa, uusia kavereita, ryhmässä toimimista. Leirit ovat tarkoitettu 6-17 -vuotiaille. Lasten Kesän leireillä toimitaan järjestön oman leirilupauksen mukaisesti (ks. lastenkesa.fi/leirilupaus). Lue lisää leirien ajankohdista ja jaksoittain vaihtuvista ikärajjoista sekä teemaleireistä.

Jäsenen omavastuuosuus leirin hinnasta on 80 € (norm. 150–205 €) ja mahdolliset kuljetusmaksut 14-24 € riippuen lähtöpaikasta. Leirihinta sisältää täysihoidon, ohjauksen, ohjelman ja vakuutuksen. Leirikeskukseen järjestetään yhteiskuljetus Helsingistä, Hyvinkäältä ja Hämeenlinnasta.

Leirille hakeminen

Leireille haetaan suoraan Lasten Kesä ry:n kautta. Hakulomakkeen voi täyttää sähköisesti. Hakulomakkeeseen tulee merkitä lisätietoihin jäsennumero ja että kyseessä on PAMin jäsen. Paikkoja on rajoitettu määrä.

Aiheeseen liittyvät