Uutinen - 08.03.2016 klo 10.00

Lomahaku käynnissä

Holiday Clubin edulliset ja tasokkaat lomakohteet kesälle ja syksylle ovat nyt jäsenten haettavissa.

PAMilla on viikko-osakkeita Katinkullassa, Kuusamossa, Pyhällä, Saimaalla, Himoksella, Saariselällä, Tahkolla, Naantalissa, Tampereen Kylpylässä ja Sallassa. Hinnat PAMin jäsenille ovat n. 50 % normaalia edullisemmat.

PAMin omistamat viikko-osakkeet ovat jäsenten haettavina viikoille 23–52/2016. Lähetä hakemuksesi viimeistään 3.4.2016.

Lomaviikot arvotaan kaikkien hakijoiden kesken 7.4.2016. Arvonnan tuloksista ilmoitetaan hakijoille arvonnan jälkeen.

Katso lisää ja kirjaudu palveluun.

Arvonnassa mahdollisesti vapaaksi jääneet loma-ajankohdat tulevat varattaviksi 14.4.2016 klo 10.00 alkaen.

Kevään 2016 viikot ovat vapaasti varattavissa

Käy myös katsomassa kuluvan kevään vielä vapaina olevia lomaviikkoja, jotka ovat heti vapaasti varattavissa. Kirjaudu sisään ja valitse painike ”Vapaat viikot”. Muistathan, että lomaviikkoa kaikkiin Suomen Holiday Club kohteisiin voi tiedustella myös RCI -lomajärjestelmän kautta! Tiedustelut suoraan RCI:ltä, puh. 09 6937 9189. Lue lisää lomakohteista, edullisista jäsenhinnoista, varauksista ja RCI:stä: tai soita Holiday Club Yrityspalveluun, puh. 030 687 0400 (arkisin klo 9–16).