Uutinen - 10.11.2014 klo 09.38

Edustajiston viimeinen kokous Jyväskylässä

PAMin edustajisto kokoontuu historialliseen viimeiseen sääntömääräiseen kokoukseensa. Jyväskylässä 11.-12.11 olevassa kokouksessa käsitellään muun muassa tulevaisuus- ja strategiatyötä sekä sääntömääräiset asiat.

Historiallisuutensa takia kokousta voi seurata suorana lähetyksenä näiden verkkosivujen kautta. Kokous alkaa edustajiston puheenjohtaja Joonas Tuomivaaran avauksella tiistaina 11.11. kello 12. Alkutoimien jälkeen on liiton puheenjohtajan Ann Sellinin ajankohtaiskatsaus. Kansainvälisen tuulahduksen kokoukselle tuo elintarvike- ja ravintola-alan liitto UIF:n pääsihteeri Ron Oswald. Kokous päättyy keskiviikkona 12.11. iltapäivällä, viimeistään kello 16.00.

Edustajiston kokouksessa on paikalla 120 edustajiston jäsentä sekä liiton ja työttömyyskassan hallitukset, tilintarkastajat ja henkilökuntaa. Edustajisto kokoontuu nyt viimeisen kerran, koska PAMin säännöt muuttuivat niin, että keväällä 2015 valitaan vaaleilla liittokokousedustajat, jotka kokouksessaan 1.-3.6.2015 valitsevat liitolle valtuuston ja hallituksen.