Uutinen - 17.09.2015 klo 15.41

Huomenna sanotaan STOP!

Jättimielenosoitus näkyy ympäri Suomen. Jos tulet Rautatientorille, katso kulkuohjeet.

Huomenna puolustetaan työmarkkinajärjestöjen vapaata oikeutta sopia työ- ja virkaehtosopimuksista ja vastustetaan hallituksen yksipuolisia päätöksiä heikentää palkansaajien työehtoja. Mielenosoitus vaikuttaa kaikkialla Suomessa eri alojen työpaikoilla. Varsinainen pääpaikka on Helsingin Rautatientorilla.

Perjantaina 18.9. on jokaisella mahdollisuus näyttää, mitä he ajattelevat pakkolaeista ja ja suomalaisen sopimusyhteiskunnan romuttamisesta.

Alta löydät kulkuohjeet Rautatientorille Linnanmäeltä ja Stadionilta. Bussit jäävät jonnekin näistä paikoista Lintsi, Mäntymäenkenttä, Finlandia-talo, Stadion. Reittopas auttaa myös saapumisessa, katso reitti osoitteessa: http://pk.reittiopas.fi

PAMin teltta Kaisaniemessä

Huomatkaa myös, että PAMilla on Kaisaniemessä teltta, jossa jaossa on keltaisia kortteja hallitukselle, banderolleja, kylttejä, sadeviittoja yms. Kaisaniemen puisto sijaitsee Rautatientorin takana, paikka merkitty alla oleviin kuviin.

Käyttäkää myös Reittiopasta, mikäli kulku takkuaa: http://pk.reittiopas.fi

Linnanmäeltä Rautatientorille

Reittiopas

Stadionilta Rautatientorille

Reittiopas

Postatkaa huomenna paljon kuvia ja videoita mielenilmauksesta, tapahtuipa se työpaikalla tai Rautatientorilla. Some täyteen #stopia!

Facebookissa kuvia ja videoita kannattaa postata myös #stop-tapahtuman sivulle, josta niitä pääsee jakamaan eteenpäin.

Seuraa PAMia somessa:

Hästäg #stop

Lue myös

Osoita mielipiteesi

Palvelualoilta osallistuu mielenilmaisuun noin 60 000 työntekijää

Kysymyksiä ja vastauksia poliittisesta mielenilmauksesta

Miksi SAK ja PAM eivät neuvottele?