Uutinen - 02.06.2015 klo 15.37

PAM sai uuden hallituksen

Pitäkää PAM suurimpana ammattiliittona, kehotti väistyvä 2. varapuheenjohtaja Kaarlo Julkunen. (Kuva: Tero Leponiemi)

PAMin liittokokouksen toinen päivä sujui henkilövalintojen merkeissä. Puheenjohtaja Ann Selin kiitti liiton väistyviä varapuheenjohtajia.

PAMin liittokokouksen toinen päivä sujui henkilövalintojen merkeissä.

PAMin uuden valtuuston puheenjohtajaksi valittiin Sirpa Laakso. Valtuuston 1. varapuheenjohtajaksi valittiin Berhan Ahmadi ja 2. varapuheenjohtajaksi Sauli Isokoski. Uuden valtuuston varsinaiset 50 jäsentä valittiin tiistaina, ja varajäsenten valitseminen jäi keskiviikolle. Katso lista valtuuston jäsenistä täältä.

PAM sai uuden hallituksen, jossa on 15 jäsentä sekä kolme yleisvarajäsentä. Katso lista hallituksen jäsenistä täältä.

Aiemmin tiistaina liittokokous valitsi Ann Selinin jatkamaan PAMin puheenjohtajana. Hallituksen puheenjohtajan henkilökohtaisen varajäsenen paikalle valittiin PAMin Häme-Pirkanmaan aluepäällikkö Niina Koivuniemi. Lisätietoa Selinistä ja Koivuniemestä löydät täältä.

PAMin puheenjohtaja Ann Selin kiitti liiton väistyviä varapuheenjohtajia yhteistyöstä kuluneina vuosina. Jaana Ylitalo kertoi puheenvuorossaan nauttineensa eniten työehtosopimusneuvotteluista. Kaarlo Julkunen puolestaan kehotti pitämään PAMin maan suurimpana ammattiliittona.

- Haluan kiittää lämmöllä heitä, jotka ovat elämääni tässä liitossa siivittäneet, Julkunen sanoi.

PAMin hallintopaikoille haki yli 300 henkilöä. Kaiken kaikkiaan 239 pamilaista valittiin erilaisiin luottamustehtäviin.

Keskiviikkona 3.6. PAMin liittokokous päättää muun muassa liiton tavoiteohjelmasta vuosille 2016–2019.

Videolla tunnelmia henkilövalinnoista.