Uutinen - 11.09.2014 klo 09.00

PAMin liittokokousvaalit lähestyvät. Ovathan tietosi oikein?

Vaaleihin liittyvä viestintä perustuu PAMin jäsenrekisterissä oleviin tietoihin. Siksi on erityisen tärkeää, että tietosi ovat liiton jäsenrekisterissä ajan tasalla.

PAMin Liittokokousvaalit järjestetään ensi keväänä 23.3.–12.4.2015. Silloin valitaan noin 400 edustajaa liittokokoukseen. Vaaleihin liittyvä viestintä perustuu PAMin jäsenrekisterissä oleviin tietoihin. Siksi on erityisen tärkeää, että omat tietosi ovat liiton jäsenrekisterissä ajan tasalla.

Tarkistathan siis, että omat tietosi ovat oikein. Se onnistuu liiton sähköisen jäsenpalvelun kautta. Sieltä näet yhteystietosi, työpaikkatietosi ja sen, ovatko jäsenmaksusi ajan tasalla. Samaisessa palvelussa onnistuu myös tietojen päivitys sekä jäsenmaksuvapautuksista ilmoittaminen. Kirjautumiseen löydät ohjeet täältä.

Liittokokousvaalien ehdokasasettelu käynnissä

Jos haluat vetää suuntaviivoja tulevaisuuden PAMille ja edustaa omaa alaasi ja ammattiryhmääsi, asetu ehdolle liittokokousvaaleissa. Kun lähdet ehdokkaaksi, sinulle avautuu mahdollisuus vaikuttaa, mitkä ovat PAMin toiminnan painopisteet tulevaisuudessa.

Se valitsee liiton puheenjohtajan, valtuuston, hallituksen sekä hallituksen puheenjohtajan henkilökohtaisen varajäsenen. Sinulla on siis mahdollisuus vaikuttaa, ketkä henkilöt johtavat liiton toimintaa seuraavan nelivuotiskauden.

Vaalisivusto löytyy osoitteesta http://www.pam2015.fi/