Uutinen - 07.01.2015 klo 10.15

PAMin verkkokauppa uudistui

PAM mylläsi verkkokauppansa. Uudesta kaupasta löydät freesatut kotimaiset tuotteet sekä kaikki PAMista tilattavat julkaisut, esim. työehtosopimukset. Uutta on sekin, että kaupasta voi hankkia tuotteita myös jäsenhankinnasta saaduilla pisteillä.

Uuden vuoden voi aloittaa tutustumalla PAMin verkkokaupan uusiin tuotteisiin. Freesien tuotteiden lisäksi uutta on se, että kaupasta voi hankkia tuotteita myös jäsenhankinnasta ansaituilla pisteillä. PAMin jäsenet saavat pisteitä, kun hankkivat uusia jäseniä PAMiin. Näitä pisteitä voi siis käyttää PAMin verkkokaupassa tuotteiden lunastamiseen tai tuotteita voi maksaa niiden ja rahan yhdistelmällä. Verkkokaupassa ovat myös kaikki PAMin tilattavat julkaisut, kuten työehtosopimukset. Pisteitä käyttäessäsi et maksa postimaksuja. Et myöskään tilatessasi erilaisia julkaisuja.

Hanki jäsen, saat pisteitä verkkokauppaan

Muista kaveria ja suosittele PAMin jäsenyyttä. Kun kaverisi liittyy, saat pisteitä, joita voit käyttää verkkokaupassa ostamiseen. Opiskelijajäseneksi liittyvästä saat 50 pistettä, varsinaiseksi jäseneksi liittyvästä saat 100 pistettä. Ja kaiken huippuna voit ansaita 6 kuukaudessa bonuspisteitä. Jos hankit 6 kuukauden aikana 1100 pistettä, saat bonuspisteitä 1000. Bonuspisteisiin oikeuttavat 1100 pistettä voivat muodostua esim. 11 varsinaisesta jäsenestä, 22 opiskelijajäsenestä tai niiden yhdistelmästä. Jäsenhankinnan palkitsemisen säännöt löydät sivulta www.pam.fi/suosittele.

Jäsenhankinta kannattaa! Mitä enemmän sinulla on pisteitä, sitä arvokkaampia tuotteita voit ostaa. Samalla tuet kotimaisuutta ja tuotevalmistusta Suomessa. Kaupasta löytyy tuotteita mm. Pentikiltä, Iittalalta, Fiskarsilta, Lumenelta, Costolta, Koogy Gemsiltä, Miia Magialta.

Rekisteröityminen kauppaan

Rekisteröidy verkkokauppaan kaupan päänavigoinnissa löytyvän linkin takaa. Rekisteröitymisen jälkeen saat sähköpostivahvistuksen, joka sisältää salasanan kauppaan. Tämän jälkeen pääset kirjautumaan kauppaan. Kirjautumisessa käytetään sähköpostiosoitetta tai jäsennumeroa sekä salasanaa.

PAMin verkkokauppa löytyy täältä.

Suosittele jäsenyyttä lähettämällä kaverille sähköposti tai postikortti täällä