Koulutus - 14.01.2020 klo 14.30

Verkkokurssilta oppia vaikeisiin asiakastilanteisiin

Kurssin käytyä tunnistaa, osaa varautua ja tietää toimintaperiaatteet eri tilanteissa. Kuva verkkokurssin kuvitusta

Uhkaava asiakastilanne –verkkokurssia on uudistettu. PAMin ja Kaupan liiton yhteisessä koulutuksessa käsitellään nyt myös häirintätilanteita ja kurssia voi opiskella myös mobiilisti.

Kaikille avoin kurssi on ollut jo useamman vuoden käytössä ja nyt sitä on päivitetty.

”Kurssi on ollut suosittu. Sitä on käytetty oppilaitoksissa ja uudet työntekijät ovat käyneet sitä läpi”, PAMin työympäristöasiantuntija Erika Kähärä sanoo.

Verkkokurssi käsittelee vaikeiden asiakastilanteiden hallintaa ja ennakointia. Kurssin käytyä tunnistaa mahdolliset uhka- ja vaaratilanteet, osaa varautua niihin ennakolta ja tietää toimintaperiaatteet eri tilanteissa.

”Kurssilla ei tietenkään voi korvata työpaikan perehdytystä. Samoin työpaikan omat menettelytavat pitää olla hiottu ja selkeitä. Kurssin varaan ei voi jättää henkilökunnan kouluttamista väkivaltatilanteisiin”, Kähärä muistuttaa.

Kurssin läpikäynti kestää noin 20 minuuttia. Voit ilmoittautua suorittamaan kurssin tästä linkistä.

Kurssin löydät myös PAMin tapahtumakalenterista kurssin nimellä "Uhkaava asiakastilanne".
 

 

Uusinta uutta

Puhelinpalvelu ma–pe

PAMin ja työttömyyskassan puhelinpalveluissa on ruuhkaa. Huomioithan, että suurin ruuhka on puhelinpalveluiden avautuessa. Moniin kysymyksiin löydät vastauksia verkkosivuiltamme

Jäsenyys ja liittyminen 

030 100 600 klo 10-14

Jäsenten työsuhdeasiat

030 100 620 klo 10-14

Työttömyyskassa,
Unemployment benefit advice,
Arbetslöshetsskydd

020 690 211 klo 10-14

Frågor om medlemskapet, anslutning och anställning på svenska

030 100 640 klo 10-14

Membership services in English

030 100 630 klo 10-14

Employment advice in English

030 100 625  klo 10-14

Muut palvelukanavat

Siirry Yhteystiedot-sivulle