Liittokokous - 28.12.2018 klo 13.02

Vielä on 3 päivää aikaa ilmoittautua ehdolle liittokokousvaaleihin!

Liittokokousvaalien ennakkoilmoittautuminen on käynnissä 31.12.2018 saakka. Kaikkien ennakkoon ilmoittautuneiden kesken arvotaan kolme 1000 euron majoituslahjakorttia.

Onko jotain, mitä haluaisit muuttaa palvelualoilla? Nyt sinulla on loistava mahdollisuus olla mukana vaikuttamassa siihen, millainen palvelualojen tulevaisuus on.

Lähde mukaan vaikuttamaan tulevaisuuden suuntaan ja ilmoittaudu ehdokkaaksi PAMin liittokokousvaaleihin.

Ensi kevään liittokokousvaaleissa valitaan noin 400 liittokokousedustajaa, jotka valitsevat 4. – 6.6.2019 järjestettävässä liittokokouksessa PAMin uuden hallituksen ja valtuuston jäsenet sekä liiton seuraavan puheenjohtajan. Lisäksi liittokokous päättää tavoiteohjelmasta vuosille 2019–2023.

Voit ilmoittautua ehdolle, jos olet PAMin maksava jäsen tai jäsenmaksuista vapautettu. Vaalipiirisi määräytyy oman ammattiosastosi kautta automaattisesti.

Kaikkien vaalikelpoisten ja ennakkoon ehdolle ilmoittautuneiden jäsenten kesken arvotaan kolme 1000 euron arvoista Holiday Club –majoituspakettia. Ennakkoilmoittautumisaika on 1.10.-31.12.2018.

Arvonta suoritetaan 18.1.2019 ehdokasperusteiden vahvistamisen ja vaalikelpoisuuden tarkistamisen jälkeen. Arvonnassa ovat mukana kaikki ennakkoon ehdolle ilmoittautuneet ja vaalikelpoisiksi todetut. Vaalikelpoisuudesta ja ehdokkuudesta voit lukea lisää täältä. Voittajille ilmoitetaan henkilökohtaisesti.

Ehdokkaaksi voi ilmoittautua ennakkoilmoittautumisajan jälkeen myös oman ammattiosaston ehdokasasettelukokouksessa. Ehdokasasettelukokouksia järjestetään 19.1.-17.2.2019.

Teksti: Minna Raitapuro

Puhelinpalvelu ma–pe