Selkokieli » Yhteystiedot Yhteystiedot Ota yhteyttä meihin, jos sinulla on kysymyksiä. Voit soittaa tai lähettää meille viestin asiointipalvelussa. Voit myös tulla käymään toimistoissamme tai varata ajan etätapaamiseen. Näinä aikoina PAM palvelee kesällä Puhelinpalvelut Puhelinpalvelut ovat auki 22.6.-9.8. maanantaisin, keskiviikkoisin ja perjantaisin kello 10-14. PAMin asiointipalvelussa voit lähettää viestin mihin aikaan tahansa. Jos asiasi liittyy päivärahaan, ota yhteyttä työttömyyskassaan PAMin asiantuntijat eivät voi auttaa sinua asioissa, jotka liittyvät päivärahaan. Siksi sinun täytyy ottaa yhteyttä työttömyyskassaan. Työttömyyskassan puhelinnumero on 020 690 211. Puhelinpalvelu on auki arkisin kello 10-14. Voit myös lähettää viestin kassan asiointipalvelussa osoitteessa tkassa.pam.fi. Palvelu ei ole selkokielinen. Tutu ry neuvoo PAMin jäseniä oleskelulupa-asioissa PAMilla on monia jäseniä, jotka ovat maahanmuuttajia. PAMin asiantuntijat osaavat vastata moniin kysymyksiin työntekijän oleskeluluvasta, mutta eivät tunne kaikkia oleskelulupia ja niihin liittyviä sääntöjä. Turvapaikanhakijoiden tuki ry neuvoo PAMin jäseniä oleskelulupa-asioissa. Jos sinulla on kysymys oleskeluluvasta, voit lähettää viestin osoitteeseen pam@turvapaikanhakijoidentuki.fi tai soittaa maanantaina klo 16-18 numeroon 044 901 6687. Lähetä viesti Voit lähettää meille viestin asiointipalvelussa. Siellä voit myös lähettää turvallisesti asiakirjoja kuten työsopimuksen tai palkkalaskelman. Lähetä asiakirjat ja henkilötiedot aina asiointipalvelussa. Henkilötietoja ovat esimerkiksi kotiosoite ja puhelinnumero. Älä koskaan lähetä asiakirjoja tai henkilötietoja sähköpostilla, koska se ei ole turvallista. Palvelu ei ole selkokielinen. Kirjaudu PAMin asiointipalveluun Soita meille Voit soittaa meille joka arkipäivä kello 10–14. Jos asiasi liittyy PAMin jäsenyyteen: Soita numeroon 030 100 600, jos haluat kysyä esimerkiksi näistä asioista: jäsenyys jäseneksi liittyminen jäsenmaksut jäsenten edut Jos asiasi liittyy työsuhteeseen: Soita numeroon 030 100 620, jos asiasi koskee esimerkiksi jotakin näistä: palkka työaika lomat irtisanominen lakko Varaa etätapaaminen Voit varata ajan etätapaamiseen osoitteessa pam.fi/ajanvaraus. Sivu ei ole selkokielinen. Etätapaaminen tarkoittaa videopuhelua PAMin asiantuntijan kanssa. Voit keskustella hänen kanssaan asioista, jotka liittyvät työsuhteeseesi. Tule käymään Meillä on eri kaupungeissa toimistoja, joissa voit tulla käymään. Voit varata ajan tai tulla paikalle ilman ajanvarausta. Helsingin toimisto on auki maanantaina, tiistaina, torstaina ja perjantaina kello 9–16. Muissa kaupungeissa toimistomme ovat auki maanantaina kello 9–12 ja 13–16. Näin löydät lähimmän toimiston Katso lähimmän toimiston osoite alta ja tule käymään. Voit varata ajan osoitteesta pam.fi/ajanvaraus. Voit tulla käymään myös ilman ajanvarausta. Ahvenanmaan yhteistoimisto Torggatan 16C (Valtion virastotalo)22100 Mariehamn Avaa kartta Varaa aika:Puh: 044 430 9766Sähköposti: kristiina.linna@sak.fi Helsinki-Uusimaan toimisto Toimisto on auki maanantaina, tiistaina, torstaina ja perjantaina kello 9.00–16.00. Keskiviikkona toimisto on kiinni. Toimiston osoite on:Säästöpankinranta 2 A00530 HELSINKI Toimisto on 9. kerroksessa. Voit lähettää meille postia osoitteeseen:PAMPL 15400531 HELSINKI Huomioi, että sisäänkäynti on Ympyrätaloa vastapäätä eli tien toisella puolella. Avaa kartta Joensuun toimisto Toimisto on auki maanantaina kello 9–12 ja 13–16. Silloin voit tulla ilman ajanvarausta. Toimiston osoite on: Kauppakatu 17 B80100 JOENSUU Toimisto on 3. kerroksessa. Avaa kartta Jyväskylän toimisto Toimisto on auki maanantaina kello 9–12 ja 13–16. Silloin voit tulla ilman ajanvarausta. Toimiston osoite on:TorikeskusVäinönkatu 1140100 Jyväskylä Voit lähettä meille postia osoitteeseen:PAMYliopistonkatu 3840100 Jyväskylä Avaa kartta Kouvolan toimisto Toimisto on auki maanantaina kello 9–12 ja 13–16. Silloin voit tulla ilman ajanvarausta. Toimiston osoite on: Urheilijankuja 645100 KOUVOLA Kartta Kuopion toimisto Toimisto on auki maanantaina kello 9–12 ja 13–16. Silloin voit tulla ilman ajanvarausta. Toimiston osoite on: Asemakatu 22-24, 4. krs70100 KUOPIO Avaa kartta Lahden toimisto Toimisto on auki maanantaina kello 9–12 ja 13–16. Silloin voit tulla ilman ajanvarausta. Toimiston osoite on: Rautatienkatu 21 B15110 Lahti Toimisto on 3. kerroksessa. Avaa kartta Toimisto on avoinna ma 9–12 ja 13–16. Oulun toimisto Toimisto on auki maanantaina kello 9–12 ja 13–16. Silloin voit tulla ilman ajanvarausta. Toimiston osoite on: Uusikatu 22, 4. krs90100 OULU Avaa kartta Porin toimisto Toimisto on auki maanantaina kello 9–12 ja 13–16. Silloin voit tulla ilman ajanvarausta. Toimiston osoite on: Isolinnankatu 24, 3.krs28100 PORI Avaa kartta Rovaniemen toimisto Toimisto on auki maanantaina kello 9–12 ja 13–16. Silloin voit tulla ilman ajanvarausta. Toimiston osoite on: Rovakatu 896100 ROVANIEMI Avaa kartta Tampereen toimisto Toimisto on auki maanantaina ja torstaisin kello 9–12 ja 13–16. Silloin voit tulla ilman ajanvarausta. Toimiston osoite on: Hallituskatu 11 A, toimisto 5, 33210 Tampere Avaa kartta Turun toimisto Toimisto on auki maanantaina kello 9–12 ja 13–16. Silloin voit tulla ilman ajanvarausta. Toimiston osoite on: Kauppiaskatu 11 D 2420100 TURKU Avaa kartta Vaasan toimisto Toimisto on auki maanantaina kello 9–12 ja 13–16. Silloin voit tulla ilman ajanvarausta. Toimiston osoite on: Pitkäkatu 38 C65100 VAASA Avaa kartta Keskustoimisto Toimisto on auki arkipäivinä kello 9-16. Siltasaarenkatu 18 A00530 HelsinkiPL 54, 00531 Helsinki Toimisto on 8. kerroksessa. Avaa kartta Jos haluat asiakaspalvelua, mene Helsinki-Uusimaan aluetoimistolle, joka on kadun toisella puolella osoitteessa Säästöpankinranta 2 A, 9. krs. Liity PAMin jäseneksi PAM on ammattiliitto niille, jotka ovat töissä palvelualan yrityksissä. Voit liittyä PAMiin, jos olet esimerkiksi myyjä, kokki, siivooja tai vartija. Työntekijän kannattaa aina liittyä ammattiliittoon. Liitosta saat apua ja tukea, jos sinulla on ongelmia työpaikalla. Liitosta saat myös koulutusta ja tietoa työelämästä. Lue lisää ja liity Viimeksi päivitetty: 03.08.2026