Opi suomea - Learn Finnish

Opi suomea -kurssilla opit käyttämään suomea arjen työkielenä. Tutustut suomalaisen työelämän tapoihin ja sääntöihin.  Kurssilla opiskelet suomen kieltä, lukemista ja kirjoittamista. Seuraavat kurssit toteutetaan syksyllä 2022.  Suomen kielen alkeet ryhmä kokoontuu livenä. Alkeiden jatko ja Työelämän suomea ryhmien opetus on verkossa.

Opi suomea kurssit ovat PAMn jäsenille ilmaisia. Kurssin lopuksi saat todistuksen, jota voit hyödyntää esimerkiksi
työtä hakiessasi. Halutessasi  saat suoritetusta kurssista opintopisteet.

Seuraavat kurssit järjestetään syksyllä 2022.

Hakuaika kolmeen eritasoiseen ryhmään on avoinna 1.-19.8.2022. PAM tapahtumakalenterin kautta.

Ennen kurssia järjestetään pakollinen tasotesti 5.9. klo.16 ( Zoom)

Opi suomea: Suomen kielen alkeet, Helsingissä PAM keskustoimistolla keskiviikkoisin  klo.16.-17.30. (14.9.-14.12.2022.) Hae mukaan tähän ryhmään, jos et ole opiskellut aiemmin suomen kieltä. Kurssi alkaa tasolta 0. Oppikirja: Suomen Mestari 1 kpl 1-4. Lue lisää täältä

Opi suomea: Suomen kielen alkeiden jatko, verkossa tiistaisin klo.15.45-17.15  ( 13.9.-20.12) Hae mukaan tähän ryhmään, jos olet jo aiemmin opiskellut jonkin verran suomen kielen alkeita. Osaat kertoa itsestäsi perusasioita ( esim. Missä sinä asut? Mitä sinä syöt? Millainen sää tänään on?) Kurssi alkaa noin tasolta A1.2./A1.3. Oppikirja: Suomen Mestari 1 kirjan loppuosa. Lue lisää täältä

Opi suomea: Työelämän suomea edistyneille, verkossa tiistaisin klo.17.30-19. ( 13.9.-20.12.) Hae mukaan tähän ryhmään, jos suomen kielen taitosi on vähintään tasolla A2.2., Osaat jo keskustella monista asioista ja lukea tekstejä suomeksi. Oppikirja: Työelämän suomea 2. Lue lisää täältä

Kysyttävää koulutuksesta? Ole yhteydessä koulutus@pam.fi.

Katso tarkemmat yhteystiedot

PAMin toimistot
Helsinki-Uusimaa avoinna ma-ti ja to-pe klo 9-16. Muut toimistot maanantaisin. Muina aikoina ajanvarauksella.

030 100 630 klo 10-1H4

Moniin kysymyksiin löydät vastauksia verkkosivuiltamme