Jäsenmaksuselvitykset

Yrityskohtaisilla viitteillä tilittävän työnantajan on tehtävä liitolle perimistään ja tilittämistään jäsenmaksuista jäsenkohtaiset selvitykset kuukausittain tai neljännesvuosittain aina selvitettävää kautta seuraavan kuukauden 15 päivään mennessä.

Selvitykset sähköisessä muodossa, liittotunnus 019

Toivomme saavamme selvitystiedot ensisijaisesti konekielisessä muodossa. Sähköiseen toimitukseen Internetin kautta voi käyttää Tyvi-palvelua. Tyvi-palveluun voi tutustua alla olevien yritysten sivuilla. Lisätietoja voi kysellä oman palkkahallinnon neuvontapalvelusta tai TYVi-operaattoreilta.

Aditro: www.aditro.fi
OpusCapita: www.tyvi.fi
CGI: www.tyvi-palvelu.fi

Jäsenmaksuselvitykset voi toimittaa myös Futunion ilmaisella Selvitys+ -palvelulla. Palvelun käyttäminen edellyttää rekisteröitymistä yrityksen y-tunnuksella ja omalla sähköpostiosoitteella, jonka jälkeen selvitykset pystyy ilmoittamaan suojatulla yhteydellä. Palvelu löytyy osoitteesta www.selvitysplus.fi.

Rekisteröityminen on ilmaista eikä velvoita mihinkään. Samalla y-tunnuksella voi olla useita käyttäjiä, joten rekisteröityminen ei mitenkään ”varaa” käytettyä y-tunnusta. Jos käyttäjä käsittelee usean yrityksen jäsenmaksuja (esim. tilitoimisto), hän pääsee lisäämään muiden yritysten tiedot rekisteröidyttyään ensin palveluun.

Lisätietoja ja ohjeita saa sähköpostitse osoitteesta selvityspalvelu@futunio.fi tai puhelimitse numerosta (09) 7771 9745

Selvitykset paperimuodossa

Selvitysluettelot voi toimittaa myös työnantajan omalla paperilomakkeella.

Selvitysluettelossa tulee olla selkeästi näkyvissä:

• Jäsenen nimi ja henkilötunnus
  • Maksun määrä ja aika, jolta maksu on peritty.
  • Työnantajan Y-tunnus ja nimi

Käsittelyn nopeuttamiseksi toivomme luettelon olevan aakkosjärjestyksessä ilman ammattiosastoittain erittelyä.

Selvitystiedot voi lähettää turvallisesti tatilitykset@pam.fi osoitteeseen turvapostin kautta.

Selvitykset voi myös lähettää liittoon postitse osoitteella Palvelualojen ammattiliitto PAM ry, Jäsenrekisteri, PL 54, 00531 Helsinki tai faksilla 020 774 2275