Uutinen - 10.12.2018 klo 16.20Liittokokous

Liittokokous on ainutlaatuinen elämys

Liittokokouksen monipuoliseen ohjelmaan mahtuu päätöksenteon lisäksi myös viihtymistä ja hauskaa yhdessäoloa. Katso video ja hyppää mukaan edellisen liittokokouksen tunnelmiin! Lue lisää →

Uutinen - 04.12.2018 klo 15.00Liittokokous

Lähde ehdolle liittokokousvaaleihin ja voit voittaa lahjakortin

Liittokokousvaalien ennakkoilmoittautuminen on käynnissä 31.12.2018 saakka. Ehdolle lähteneiden kesken arvotaan kolme 1000 euron majoituslahjakorttia. Lue lisää →

Uutinen - 30.10.2018 klo 15.30Liittokokous

Jouni Tallgren ehdolle PAMin puheenjohtajaksi

Palvelualojen ammattiliitto PAMin liittokokous valitsee liiton uuden puheenjohtajan kesäkuussa. Puheenjohtajuutta tavoittelee nyt myös toinen ehdokas, järvenpääläinen liiton aktiivi ja varapääluottamusmies Jouni Tallgren. Lue lisää →

Tiedote - 21.08.2018 klo 13.02Liittokokous

PAM valmistautuu liittokokoukseen – PAMin puheenjohtaja valitaan kesällä 2019

Palvelualojen ammattiliitto PAMin hallitus asetti tavoitteeksi, että ensi kevään liittokokousvaalissa on 1000 ehdokasta. Vaaleissa äänestetään edustajat liittokokoukseen, joka muun muassa valitsee liitolle uuden puheenjohtajan Ann Selinin päättäessä lähes 17 vuotta kestäneen uransa PAMin puheenjohtajana. Lue lisää →