Työelämä - 19.08.2022 klo 12.02

PAMiin uusia työntekijöitä ja nimityksiä

Palvelualojen ammattiliitto PAMin hallitus valitsi liitolle neuvontapäällikön, järjestämiskoordinaattorin, lakimiehen sekä aluetoimitsijan Häme-Kaakkois-Suomeen.

Neuvontapäälliköksi valittiin Marja Salmivuori. Työtehtävässään hän vastaa liiton työsuhdeasioihin liittyvän jäsenneuvonnan koordinoinnista ja kehittämisestä. Salmivuori siirtyy neuvontapäällikön tehtävään 1.9. alkaen PAMin Keski-Suomi-Pohjanmaan aluepäällikön tehtävästä. Salmivuorella on pitkä kokemus palvelualojen työntekijöiden edunvalvonnasta eri työtehtävistä PAMissa vuodesta 2003 alkaen. Ennen siirtymistään liiton palvelukseen hän toimi pitkään kaupan alan pääluottamusmies- ja työsuojeluvaltuutetun tehtävissä.

Järjestämiskoordinaattoriksi, joka vastaa PAMin järjestämis- ja kampanjatyön suunnittelusta ja ohjaamisesta valittiin Mikko Siljander. Hän aloittaa tehtävässään maanantaina 22.8.. Siljander siirtyy PAMiin ammattiliitto JHL:stä, jossa hän on työskennellyt vastaavissa tehtävissä usean vuoden ajan. Järjestämiskoordinaattorina Siljander toimii läheisessä yhteistyössä liiton alueorganisaation kanssa ja osallistuu tiiviisti liiton järjestämistyön kehittämiseen.

Henni Untamo valittiin PAMin uudeksi työmarkkinalakimieheksi 1.9. alkaen hoitamaan riita-asioiden selvittämisistä, neuvotteluja ja asianajoa tuomioistuimessa.  Ennen PAMia hän on työskennellyt oikeusnotaarina asianajotoimisto Kasanen ja Vuorinen Oy:ssä.

PAMin Häme-Kaakkois-Suomen toimistolle toimitsijan tehtävään valittiin Niina Ruutinen. Työtehtäviin aluetoimistolla kuuluu työpaikkojen järjestämistyö, jäsenten neuvonta sekä ammattiosastojen toiminnan tukeminen. Ruutinen on aiemmin työskennellyt PAMissa valtakunnallisessa jäsenhankintaprojektissa, järjestöneuvojana sekä järjestävänä toimitsijana Helsinki-Uusimaan aluetoimistolla, josta hän siirtyy uuteen tehtäväänsä syyskuun alussa. Ennen PAMia hän on toiminut pitkään ravintola-alalla ja ammattiliiton eri luottamustehtävissä muun muassa pääluottamusmiehenä.

Katso tarkemmat yhteystiedot

Huom! Puhelinpalvelut ajalla 26.9.–28.10.
ma, ke ja pe klo 10–14.

PAMin toimistot
Helsinki-Uusimaa avoinna ma-ti ja to-pe klo 9-16. Muut toimistot maanantaisin. Muina aikoina ajanvarauksella.

Moniin kysymyksiin löydät vastauksia verkkosivuiltamme