Osallistu nuorten toimintaan

Oletko alle 31-vuotias? Haluaisitko osallistua kampanjoihin, saada kokemusta ja osaamista ammattiliiton toiminnasta, vaikuttaa päätöksentekoon tai kenties tavata uusia ystäviä? Tule mukaan nuorten toimintaan!

Tervetuloa mukaan nuorten alueellisen toimintaan! Mukaan pääset ottamalla yhteyttä oman alueesi PAMin aluetoimistoon ja alla olevien some-kanavien kautta.

Helsinki-Uusimaa

Lounais-Suomi

Pirkanmaa

Häme- Kaakkois-Suomi

Keski-Suomi ja Pohjanmaa

Itä-Suomi

Pohjois-Suomi

Seuraa Facebook-ilmoittelua

Pistä myös @pamnuoret Instagram seurantaan! Laitamme sinne tunnelmaa tapahtumista sekä ilmoitamme valtakunnallisista sekä alueellisista tapahtumista!

Ryhdy oman ammattiosastosi nuorisovastaavaksi

Jokaiseen ammattiosastoon on mahdollista valita nuorisovastaava. Nuorisovastaavan tehtävä on tavoitteellista ja ennen kaikkea muiden nuorten kannustamista ja innostamista mukaan oman ammattiosaston, PAMin Nuorten ja PAMin toimintaan. Nuorisovastaavan roolissa pääset tutustumaan matalalla kynnyksellä ammattiosaston johtokunnan toimintaan ja varmistamaan, että nuorten ääni näkyy ja kuuluu ammattiosastojen toiminnassa.

Ilmoittaudu työelämätiedottajaksi

Työelämätiedottajat kiertävät oppilaitoksissa kertomassa PAMista ja yleisistä työelämän pelisäännöistä. He voivat pitää myös pitää syvällisempiä alakohtaisia luentoja ja kertoa tarkemmin tessin sisällöstä. Kuka tahansa PAMin jäsen voi ryhtyä työelämätiedottajaksi ja tehtävään saa PAMista koulutuksen.

Palkkiot: tiedotustunti: 30e/luento ja info-pisteen pitäminen 15e/tunti. Lisäksi matkat korvataan PAMin matkustusohjesääntöjen mukaisesti.

Kysyttävää nuorten toiminnasta?
Ota yhteyttä asiantuntijaamme!

Serveh Khalili

Järjestöasiantuntija , Järjestö- ja aluetoiminnan osasto