Flamingo Spa

Tasetie 8
info@flamingospa.fi

Flamingo Spa

Flamingo Spa on Suomen suosituin vesipuisto ja kylpylä, joka sijaitsee Vantaalla, kauppakeskus Jumbo-Flamingossa.

Koko perheen Vesipuistossa viihtyvät kaiken ikäiset! Vietä hauska ja aktiivinen päivä hurjissa lämpimissä vesissämme. Kokeile hurjia vesiliukumäkiä tai hyppytornia, rentoudu porealtaissa ja testaa tasapainoasi Wibit -radalla. Perheen pienimpiä vesikirppuja viihdyttää lastenallas sekä mahdollisuus jahdata virtuaalisia kaloja attraktioaltaan matalikolla.

Tunnelmallinen Aikuisten kylpylä on lumoava yhdistelmä hyvinvointia, hyvää oloa ja viihtymistä. Aisti arjen kiireetön ja mieltä tyynnyttävä hiljaisuus tai viikonlopun letkeän viihdyttävä tunnelma. Aikuisten kylpylässä nautit ainutlaatuisesta tunnelmasta, erilaisista saunoista sekä pääset pulahtamaan upeisiin altaisiin.

Nälän yllättäessä, allasravintola Spa Cafe palvelee kylpijöitä herkullisella menulla.

Tarjous PAMin jäsenille:

Aikuisten kylpylä (K-18) 25 € / hlö

Vesipuiston kertalippu 10 € / hlö

Etu koskee myös ammattiliiton jäsenen ystävää tai perheenjäsentä, kun saavutte samanaikaisesti. Edun saa näyttämällä voimassa olevaa jäsenkorttia. Etua ei voi hyödyntää viikoilla 8–9, pääsiäisenä, syyslomalla viikoilla 42–43 sekä jouluviikoilla 52–1. Hintaetu on voimassa MA-TO 21.08.2023 – 30.06.2024.

Lue lisää: https://www.flamingospa.fi/