Koronavirus ja palvelualan työ

Koronaepidemia vaikuttaa merkittävästi palvelualoilla työskentelevien arkeen. Tälle sivustolle on koottu ajankohtaiset ohjeet ja muu informaatio PAMin jäsenille. Lue lisää alasivuilta, joille asiat on koottu aiheen mukaan. Sivuston sisältöä päivitetään jatkuvasti tilanteen ja rajoitusten muuttuessa.

Erityisesti työttömyyskassan puhelinpalvelussa on ruuhkaa. Samoin verkkopalvelun kautta lähetetyt viestin ovat ruuhkautuneet ja vastauksen saa tavanomaista hitaammin. Viesti kannattaa lähettää vain, jos arvioi sen välttämättömäksi.

Jos asiaa koskee jäsenmaksua, viesti kannataa lähettää osoitteeseen  jasenrekisteri@pam.fi.

Työttömyyskassan käsittelytilanteesta löydät tietoa allaolevan painikkeen takaa.  Muuta tietoa työttömyysturvasta löydät esimerkiksi sivulta Toimeentulo ja työttömyys

Tietoa työttömyyskassan käsittelytilanteesta

Luottamusmies auttaa työpaikalla

Luottamusmies on lähin apusi moneen kysymykseen ja ongelmaan. Hän on teitä työntekijöitä varten! Ota siis heti yhteyttä luottamusmieheen, jos sinua mietityttää jokin.

Seuraa myös PAMin sometilejä

​​​​​​ ​

PAMin livelähetykset

Lähetyksissä vastataan PAMin jäsenten kysymyksiin, jotka liittyvät koronaviruksen vaikutuksiin työsuhteeseen.

PAMin 27.4. livelähetyksen tallenne, kysymyksiin vastaamassa PAMin, Takuusäätiön ja Kuluttajaliiton asiantuntijat:

PAMin 15.4. livelähetyksen tallenne:

PAMin 30.3. livelähetyksen tallenne:

PAMin 27.3. livelähetyksen tallenne:

PAMin 25.3. livelähetyksen tallenne:

PAMin 20.3. livelähetyksen tallenne:

Puhelinpalvelu ma–pe

Muut palvelukanavat