PAMin jäsenyys ja liittyminen

Liity PAMin jäseneksi

PAMiin voit liittyä silloin, kun sinulla on työsuhde, josta saat palkkaa. Oman työelämän vakuuttaminen kannattaa heti, kun aloitat uudessa työpaikassa! PAMiin et voi liittyä silloin, kun olet lomautettu tai työtön.

Palvelualojen ammattiliitto PAM on työelämän paras tuki yksityisillä palvelualoilla työskenteleville. Kun liityt PAMiin, saat apua työsuhteeseen liittyvissä kysymyksissä, jotka liittyvät esimerkiksi palkkaan, työvuoroihin, työaikoihin ja lomaan. Jäsenyyteen kuuluu myös työttömyyskassan jäsenyys.

Kun olet ollut PAMin ja työttömyyskassan jäsen ja työssäoloehtosi on täyttynyt, saat ansiopäivärahaa työttömyyden tai lomautuksen sattuessa. Huom! Työssäoloehto laskee väliaikaisesti 13 viikkoon (norm. 26 viikkoa), jos vähintään yksi työviikko on tehty 1.3.2020 jälkeen eikä 26 viikon työssäoloehto täyty. Lisäksi edellytyksenä on, että päivärahan ensimmäinen maksupäivä on viimeistään 5.7.2020.

On turvallista vaihtaa PAMiin toisesta liitosta tai YTK:sta: kun jäsenyys ei katkea missään vaiheessa, niin oikeutesi ansiopäivärahaan säilyy.

Palvelemme sinua koronaepidemian aikana

Luottamusmies auttaa työpaikalla
Luottamusmies on lähin apusi moneen kysymykseen ja ongelmaan. Hän on teitä työntekijöitä varten! Ota siis heti yhteyttä luottamusmieheen, jos sinua mietityttää jokin.

Palvelukanavat
Neuvomme sinua jäsenyyteen ja työsuhteeseen liittyvissä asioissa puhelimitse ja sähköpostitse. Poikkeuksellisen tilanteen vuoksi palvelumme on ruuhkautunut.  Tältä sivustolta löytyy vastaus moneen kysymykseen. Etsithän siis ensin vastausta täältä.

Palvelukanavamme löydät täältä. Aluetoimistot ovat toistaiseksi suljettuja.

Jäsenedut, joista on iloa koronaepidemian aikana

Urapalvelu
Verkossa toimivassa Urapalvelussa voit katsoa videoita, osallistua webinaareihin ja saada henkilökohtaista työnhakuvalmennusta puhelimen ja verkon kautta. Voit hyödyntää urapalvelua silloin, kun se sinulle parhaiten sopii.

Duunisivut
PAMin Duunisivujen kautta pääset kätevästi hakemaan oman alasi työpaikkoja. Voit rajata hakutulokset esimerkiksi sijainnin, ammattialan, työsuhdemuodon tai yrityksen mukaan. Sivujen kautta voit tilata Työpaikkavahdin, joka toimittaa työpaikat suoraan sähköpostiisi.

BookBeat
Alennuskoodilla TARJAKULHO saat kokeilla BookBeat-äänikirjapalvelua ilmaiseksi 30 päivän ajan. Koodi toimii kaikille uusille BookBeat-asiakkaille. Lunasta etu täällä

PAMin jäsenille ilmaiset koulutukset ja tapahtumat on peruttu toistaiseksi.

Puhelinpalvelu ma–pe

Muut palvelukanavat