Nuoriso­toiminta

Palvelualojen ammattiliitto on erityisesti nuorten työntekijöiden liitto. Nuoria, alle 31-vuotiaita jäseniä on yhteensä 67 000. Opiskelijajäseniä on 14 000.

PAMin nuorisotoiminnassa otetaan huomioon nuorten omat näkemykset ja tarjotaan paikka vaikuttamiselle. Palvelualoilla työskentelevä nuori ei ole koskaan yksin. Nuorisotoimintaan on helppo tulla mukaan!

PAMin tapahtumat ja kurssit ovat oivia paikkoja tuoda näkemyksensä kuuluviin, saada ideoita omaan toimintaan ja oppia lisää ay-liikkeestä. Valtakunnallisten tapahtumien lisäksi aluenuoret ja ammattiosastot järjestävät runsaasti erityisesti nuorille suunnattua toimintaa. Ovet ovat avoinna, käännä vain kahvasta ja astu sisään! Nuorten asioita liitossa ajaa nuorisovaliokunta.

Facebookista löytyy myös suljettu ryhmä, johon voit liittyä täältä: https://www.facebook.com/groups/nuorisovastaavat/. Ryhmässä jaetaan tietoa PAMin tapahtumista ja keskustellaan ajankohtaisista asioista.

PAMin nuorilla oma blogi! Blogia voit käydä lukemassa http://paminnuoret.blogspot.fi/
Kuka tahansa nuori pamilainen voi lähettää omia blogikirjoituksia ja -kuvia osoitteeseen paminnuoret@gmail.com

Lisätietoja:

Eveliina Reponen