Framsida » Medlemskap » Medlemskapsfrågor

Medlemsärenden

Var noggrann med ditt medlemskap. När dina medlemsuppgifter och din medlemsavgift är i sin ordning, försäkrar du dig om att du får alla fördelar med medlemskapet. Dessa är bland annat anställningsrådgivning, rätt till juridiska tjänster och rättshjälp, nyttiga utbildningar och karriärrådgivning. Du får också arbetslöshetsskydd, eftersom du som medlem i PAM också är medlem i Servicebranschernas arbetslöshetskassa.

Sköt om medlemsärenden enkelt!

Medlemsavgifter

När din medlemsavgift är i sin ordning, försäkrar du dig om att du får alla fördelar med medlemskapet.

Egna medlemsuppgifter

Om dina uppgifter är uppdaterade, kan vi ge dig bästa möjliga service.

Ärendehantering online

Hantera medlemsärenden och dina ärenden i arbetslöshetskassan smidigt online.

Telefontjänster

Tveka inte att kontakta oss om du undrar över något i ditt anställningsförhållande eller om du har frågor om medlemskapet.

Boka en personlig tid

Ibland är det lättare att sköta ärenden ansikte mot ansikte. Då är det bäst att boka en personlig tid till PAM:s regionkontor.

En egen fackavdelning

Visste du att varje PAM-medlem automatiskt hör till en fackavdelning? Via din fackavdelning kan du påverka PAM:s verksamhet. Ta också del av de förmåner som fackavdelningen erbjuder.

Rekommendera medlemskap!

Vi belönar dig med ett presentkort!

Vi belönar PAM:s medlemmar som rekommenderar andra att bli medlemmar i PAM. När din kompis blir medlem, kan du välja S-gruppens, Lidls eller K-gruppens presentkort: för en medlem får du 10 € och för fem medlemmar 250 €!