Framsida » Medlemskap » Medlemsförmåner » Utbildningar

Utbildningar

Lär dig nya saker och nätverka med arbetstagare i andra servicebranscher med PAM:s utbildningar! Läs mer om vårt utbildningsutbud och anmäl dig.

Med PAM:s utbildningar förbättrar du dina arbetslivskunskaper

PAM:s mångsidiga utbildningsutbud hjälper dig i olika arbetslivsfrågor och ger dig nya arbetslivskunskaper. Du utvecklar dina kompetenser och arbetslivskunskaper som hjälper dig att lyckas i arbetslivet och förbättrar hälsa och välbefinnande. Vi erbjuder även en mängd webbinarier inom aktuella ämnen relaterade till arbetslivet och till stöd för privatlivet. Det finns även kortutbildningar för arbetslösa och permitterade medlemmar.  Vi utbildar även förtroendemän, arbetarskyddsfullmäktige, chefer och fackavdelningsaktiva.

Du hittar alla PAM:s utbildningar i evenemangskalendern . Läs mer om utbildningarna och kurserna och anmäl dig genom att klicka på anmälningslänken vid utbildningen.

Läs mer om utbildningarna som intresserar dig!

Utbildningen är gratis för medlemma

PAM:s utbildningar är gratis för medlemmar. PAM betalar för anordnad utbildning, tillhörande måltider, resekostnader och vid behov för boendekostnader.

Meddela alltid om du får förhinder och inte kan delta. Annars måste vi debitera dig en del av utbildningskostnaden.

Kommande utbildningar

Vappuetkot, Kouvola
PAMin Kouvolan toimisto, Urheilijankuja 6
Vappuetkot, Lahti
29.4. – 29.4.
PAMin Lahden toimisto, Rautatienkatu 21 B, 3 krs.
Vappuetkot, Vaasa
Vaasan toimisto, Pitkäkatu 38 C