Suosittele jäsenyyttä

Voit ansaita 250 € arvoisen lahjakortin! Tai jopa enemmän!

Luottamushenkilönä olet merkittävässä roolissa PAMin jäsenyyden suosittelijana. Tarjoathan siis jäsenyyttä mahdollisimman monelle! Kun hankit 10 uutta jäsentä (ei opiskelijajäsentä) kolmen kuukauden ajalta, saat 250 € arvoisen S-ryhmän lahjakortin. Jo yhdestä uudesta jäsenestä saat palkinnon: silloin 10 € arvoinen lahjakortti on sinun.

Mitä useamman jäsenen hankit, sitä paremmin tienaat! Katso luottamushenkilöiden palkitsemisportaat alta (luottamushenkilöitä ovat luottamusmiehet, työsuojeluvaltuutetut ja EWC-edustajat sekä heidän varahenkilönsä).

Mitä useampi työntekijä kuuluu PAMiin, sitä vahvempi on luottamushenkilön asema. Jäsenyyttä kannattaa suositella heti, kun uusi työntekijä aloittaa työt. Jäsenyyttä kannattaa suositella myös pidempään työssä olleille, jotka vielä eivät ole PAMin jäseniä.

Kun tarjoat PAMin jäsenyyttä, niin kerro, että hän saa liittyessään turvaa työelämään ja mahtavat jäsenedut, mm. CityShoppari-sovelluksen! Käytä jäsenhankinnan apuna esim. tätä esimerkkiä siitä, mitä kaikkea jäsenedulla saa.

Suosittele netissä: voit lähettää valmiin viestin sähköpostilla, postikortilla, WhatsAppissa tai Messengerissä!

Ota avuksi suosittelusivusto, jonka kautta voit lähettää valmiita viestejä eri kanavien kautta. Voit lähettää viestejä myös englanniksi! Tätä ominaisuutta kannattaa hyödyntää, jos työkavereissasi tai tutuissasi on vieraskielisiä tai maahanmuuttajia. Vaihdat kieltä helposti oikeasta ylänurkasta. Kun lähetät viestin suosittelusivuston kautta, niin suosittelijatiedot seuraavat mukana liittymislomakkeelle saakka.

Klikkaa tästä ja pistä suositus liikkeelle

Palkitseminen menee näin

Palkitsemisjärjestelmä toimii kolmen kuukauden jaksoissa. Yhden jakson aikana hankkimasi jäsenten määrä kertoo sen, kuinka arvokkaan S-ryhmän lahjakortin siltä jaksolta saat.

Jaksot ovat 1.1.–31.3., 1.4.–30.6., 1.7.–30.9. ja 1.10.–31.12.

Palkinnot uusista jäsenistä:

• 17 jäsentä = 210 € lahjakortti
  • 18 jäsentä = 215 € lahjakortti
  • 19 jäsentä = 220 € lahjakortti
  • 20 jäsentä = 250 € lahjakortti (maksimi 3 kuukauden periodin aikana, ylimenevistä ei palkita)

Hankittujen jäsenten on oltava jäsenenä PAMissa sillä hetkellä, kun jäsenhankintajakson tiedot tarkistetaan eli jäsenhankintajaksoa seuraavan kuukaden puolivälissä.

Tee näin kun suosittelet

• Merkitse oma nimesi ja jäsennumerosi tai syntymäaikasi kohtaan "jäsenyyttä suositteli" tai pyydä liittyvää kaveriasi merkitsemään ne. Tämä on erittäin tärkeää, koska puuttuvia suosittelijamerkintöjä tai saapumattomia liittymislomakkeita ei selvitetä myöhemmin. Jos lähetät työkaverillesi valmiin viestin sähköpostilla, WhatsAppissa tai Messengerissä suosittelusivuston kautta, tietosi siirtyvät automaattisesti liittymislomakkeelle.
  • Jos suositellessasi jäsenyyttä käytät paperisia liittymislomakkeita, kannattaa niihin kirjatut tiedot naputella sähköiseen liittymislomakkeeseen (www.pam.fi/liity). Tällöin liittymislomake tulee heti PAMiin ja suosittelutieto (eli omat tietosi) siirtyvät automaattisesti jäsenrekisteriin. Jos kirjaat liittymiset sähköisesti, niin paperisia liittymislomakkeita ei enää tarvitse toimittaa PAMiin.

Lahjakortit ja verotus

PAM ilmoittaa verottajalle kaikista saamistasi lahjakorteista. Verohallinnon ohjeen mukaan lahjakortit ovat veronalaista tuloa.

Lahjakorttien toimitus kotiin

Lahjakortit postitetaan kolmen kuukauden jaksoissa suoraan kotiin. Lahjakortit postitetaan kotiin kirjattuna kirjeenä, joten ne pitää noutaa postista, kun saat ilmoituksen kotiisi.

Lahjakorttien toimituksessa on viivettä noin 5 viikkoa siitä, kun kolmen kuukauden jäsenhankintajakso on päättynyt. Eli käytännössä ensimmäisen neljänneksen aikana hankituista jäsenistä lahjakortit ovat perillä toukokuun alussa, toisen neljänneksen elokuun alussa, kolmannen neljänneksen marraskuun alussa ja neljännen neljänneksen helmikuun alussa.

Puhelinpalvelu ma–pe

Työttömyyskassa