Suosittele jäsenyyttä

Voit ansaita 250 € arvoisen lahjakortin! Tai jopa enemmän!

Luottamushenkilönä olet merkittävässä roolissa PAMin jäsenyyden suosittelijana. Tarjoathan siis jäsenyyttä mahdollisimman monelle! Kun hankit 10 uutta jäsentä (ei opiskelijajäsentä) kolmen kuukauden ajalta, saat 250 € arvoisen lahjakortin. Jo yhdestä uudesta jäsenestä saat palkinnon: silloin 10 € arvoinen lahjakortti on sinun.

Mitä useamman jäsenen hankit, sitä paremmin tienaat! Katso luottamushenkilöiden palkitsemisportaat alta (luottamushenkilöitä ovat luottamusmiehet, työsuojeluvaltuutetut ja EWC-edustajat sekä heidän varahenkilönsä).

Mitä useampi työntekijä kuuluu PAMiin, sitä vahvempi on luottamushenkilön asema. Jäsenyyttä kannattaa suositella heti, kun uusi työntekijä aloittaa työt. Jäsenyyttä kannattaa suositella myös pidempään työssä olleille, jotka vielä eivät ole PAMin jäseniä.

Kun tarjoat PAMin jäsenyyttä, niin kerro, että hän saa liittyessään turvaa työelämään ja mahtavat jäsenedut, kuten uravalmennusta ja CityShoppari-sovelluksen! Käytä jäsenhankinnan apuna esim. tätä esimerkkiä siitä, mitä kaikkea jäsenedulla saa.

Suosittele netissä: voit lähettää valmiin viestin sähköpostilla, postikortilla, WhatsAppissa tai Messengerissä!

Ota avuksi suosittelusivusto, jonka kautta voit lähettää valmiita viestejä eri kanavien kautta. Voit lähettää viestejä myös englanniksi! Tätä ominaisuutta kannattaa hyödyntää, jos työkavereissasi tai tutuissasi on vieraskielisiä tai maahanmuuttajia. Vaihdat kieltä helposti oikeasta ylänurkasta. Kun lähetät viestin suosittelusivuston kautta, niin suosittelijatiedot seuraavat mukana liittymislomakkeelle saakka.

Palkitseminen menee näin

Palkitsemisjärjestelmä toimii kolmen kuukauden jaksoissa. Yhden jakson aikana hankkimasi jäsenten määrä kertoo sen, kuinka arvokkaan lahjakortin siltä jaksolta saat.

Jaksot ovat 1.1.–31.3., 1.4.–30.6., 1.7.–30.9. ja 1.10.–31.12.

Palkinnot uusista jäsenistä:

• 17 jäsentä = 220 € lahjakortti
  • 18 jäsentä = 230 € lahjakortti
  • 19 jäsentä = 240 € lahjakortti
  • 20 jäsentä = 260 € lahjakortti (maksimi 3 kuukauden periodin aikana, ylimenevistä ei palkita)

Hankittujen jäsenten on oltava jäsenenä PAMissa sillä hetkellä, kun jäsenhankintajakson tiedot tarkistetaan eli jäsenhankintajaksoa seuraavan kuukaden puolivälissä. Palkitsemme vain yhden suosittelijan/uusi jäsen.

Tee näin kun suosittelet

• Merkitse oma nimesi ja jäsennumerosi tai syntymäaikasi kohtaan "jäsenyyttä suositteli" tai pyydä liittyvää kaveriasi merkitsemään ne. Tämä on erittäin tärkeää, koska puuttuvia suosittelijamerkintöjä tai saapumattomia liittymislomakkeita ei selvitetä myöhemmin. Jos lähetät työkaverillesi valmiin viestin sähköpostilla, WhatsAppissa tai Messengerissä suosittelusivuston kautta, tietosi siirtyvät automaattisesti liittymislomakkeelle.
  • Jos suositellessasi jäsenyyttä käytät paperisia liittymislomakkeita, kannattaa niihin kirjatut tiedot naputella sähköiseen liittymislomakkeeseen (www.pam.fi/liity). Tällöin liittymislomake tulee heti PAMiin ja suosittelutieto (eli omat tietosi) siirtyvät automaattisesti jäsenrekisteriin. Jos kirjaat liittymiset sähköisesti, niin paperisia liittymislomakkeita ei enää tarvitse toimittaa PAMiin.

Lahjakortit ja verotus

PAM ilmoittaa verottajalle kaikista saamistasi lahjakorteista. Verohallinnon ohjeen mukaan lahjakortit ovat saajan veronalaista tuloa.
Huom! Verottajaa varten tarvitaan suomalainen henkilötunnus.  Mikäli sinulla ei ole suomalaista henkilötunnusta katso ohjeet vero.fi/toihinsuomeen.

Lahjakorttien toimitus

Palkitsemisjakson päätyttyä voit valita ansaitsemasi lahjakortit PAMin verkkokaupasta. Lahjakortteja on valittavissa sillä summalla, johon olet oikeutettu hankkimasi jäsenmäärän perusteella. Voit valita useamman kaupparyhmän kortteja (S-ryhmä, Lidl, K-ryhmä).

Muistutamme sinua ansaitsemistasi lahjakorteista sähköpostitse ja tekstarilla. Muista siis tarvittaessa päivittää yhteystietosi PAMin asiointipalvelussa.

Lahjakortit on lunastettava kahden (2) kuukauden kuluessa jäsenhankitajakson päättymisestä. Sen jälkeen lahjakortteja ei ko. jaksolta voi enää lunastaa.

Kun olet hankkinut jäseniä ajalla Lahjakorttien lunastus
1.1.–31.3.    31.5. mennessä
1.4.–30.6. 31.8. mennessä
1.7.–30.9.   30.11. mennessä
1.10.–31.12. 28.2. mennessä

Katso tarkemmat yhteystiedot

PAMin toimistot
avoinna maanantaisin. Muina aikoina ajanvarauksella.

Moniin kysymyksiin löydät vastauksia verkkosivuiltamme