Cityshoppari

PAMin jäsenet ja PAMiin liittyvät uudet jäsenet saavat jäsenetuna Cityshoppari 2019 -sovelluksen edut käyttöön veloituksetta ilmaiseksi (arvo 9,99 €). Tilaa etujen aktivointiin tarvittava koodi alla olevalla lomakkeella. Lomakkeen lähetyksen jälkeen saat sähköpostin, jossa on koodi ja ohjeet etujen aktivoimiseksi Cityshoppari-sovelluksessa.

Cityshopparikortet

PAMs medlemmar och nya medlemmar som ansluter sig till PAM får som medlemsförmån Cityshoppari 2019 -applikationens förmåner gratis till bruk (dess värde är 9,99 €). Beställ aktiveringskoden med denna blankett. Efter att du skickat blanketten får du ett e-postmeddelande som innehåller koden och anvisningar för att aktivera förmånerna i CityShoppari -applikationen.

Cityshoppari card

PAM members and new members that have joined PAM receive the Cityshoppari mobile app for 2019 as a member benefit for free (value of 9,99 €). Order the activating code by using this form. After sending the form, you will receive an email, which includes a code and instructions on how to activate the benefits in the CityShoppari -app.

Cityshoppari

Ongelmia?

Katso tästä ohje sovelluksen aktivoimiseksi. Jos sinulla on ongelmia, olethan yhteydessä suoraan CityShopparin asiakaspalveluun: puh. 020 703 2803 (arkisin klo 9-16) tai palaute@cityshoppari.fi

Jäsennumeron löydät jäsenkortistasi (mobiili- tai muovikortti). Jos lomake ilmoittaa, että jäsennumerosi on väärä ja et saa tilattua korttia, olethan yhteydessä: palaute@cityshoppari.fi. Kerro viestissä jäsennumerosi ja yhteystietosi.

Jos et saa sähköpostiviestiä lomakkeen lähettämisen jälkeen, tarkista myös roskapostilaatikko. Viesti saattaa olla siellä.

Problem?

Titta anvisningar för aktivering mobilappen (på finska). Ifall att du har problem med aktiveringen av mobilappen, vänligen kontakta CityShopparis kundtjänst direkt: tfn 020 703 2803 (vardagar kl. 9-16) eller via e-post: palaute@cityshoppari.fi. Då du har angett koden, kontrollera om du ser förmånen för i så fall har aktiveringen lyckats.

Ditt medlemsnummer finns i medlemskortet (mobil- eller plastkortet). Om blanketten accepterar inte ditt medlemsnummer, vänligen kontakta palaute@cityshoppari.fi. Ge ditt medlemsnummer och kontaktuppgifter i e-posten.

Om du inte får ett e-postmeddelande efter att du skickade blanketten, kontrollera även din skräppost. Meddelandet kan finnas där.

Problems?

Check out instructions for activating the application (in Finnish). If you have any problems activating the mobile application, please contact CityShoppari's customer service directly by tel. 020 703 2803 (week days between 9 am and 4 pm) or by email: palaute@cityshoppari.fi. When you have entered the code, check if you can see the benefit. If so, the application has been activated successfully.

Your membership number is printed on your membership card (mobile or plastic card). If the form doesn't accept your membership number, please contact: palaute@cityshoppari.fi. Tell your membership number and contact information in the message.

If you have not recieved an email after sending the form, please check your spam mail as well. The message could be there.