Lakkoavustus

PAMin hallitus päättää lakkoavustuksen suuruudesta lakkokohtaisesti.

Olet oikeutettu lakkoavustukseen, jos olet liittynyt PAMin jäseneksi viimeistään lakon ensimmäisenä päivänä.

Viimeksi päivitetty: 28.03.2024

Lakkoavustuksen hakeminen 1.-24.3., 25.-31.3. sekä 1.-7.4. PainavaSyy-lakosta

Lakkoavustuksen hakeminen tapahtuu erillisen lakkoavustushakemuksen kautta, jonka saa omalta luottamusmieheltä tai lähettämällä viesti osoitteeseen lakko@pam.fi Kerro, että olet edellä mainitun lakon piirissä ja jätä yhteystiedot (nimi, puhelin, yritys jossa töissä sekä toimipaikka, josta lakossa).

Lakkoavustuksen hakeminen 21.-22.3. optisen alan lakosta

Optisen alan yrityksissä työskentelevät PAMin jäsenet saavat lakkoavustusta 100 euroa (66,40 euroa netto) per työtaisteluvuorokausi, jolta ansionmenetystä on tapahtunut. Lakkoavustusta maksetaan PAMin jäsenille, joilla olisi ollut vähintään 4 tunnin työvuoro per työtaisteluvuorokausi ajalla 21.-22.3.2024 työnseisauksen aikana.

Voit hakea lakkoavustusta aikaisintaan 22.3.2024. Lakkoavustusta haetaan samalla lomakkeella molemmilta lakkopäiviltä.

Liity PAMin jäseneksi – yhdessä olemme vahvempia!

Mitä enemmän meitä pamilaisia on, sitä vahvemmin äänemme kuuluu. Liittymiskuukausi on maksuton. Olet oikeutettu lakkoavustukseen, kun liityt jäseneksi viimeistään lakkopäivänä. PAM maksaa lakkoavustusta 80 euroa per lakkopäivä.

Suosittele jäsenyyttä!

Palkitsemme sinut lahjakortilla!

Palkitsemme PAMin jäsenet, jotka suosittelevat PAMia. Kun kaverisi liittyy, voit valita S-ryhmän, Lidlin tai K-ryhmän lahjakortteja: yhdestä jäsenestä saat 10 €, ja viidestä jäsenestä jo 250 €!